لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پلی استیشن 5 با یک شرط از دسته پلی استیشن 4 پشتیبانی می‌کند

پلی استیشن 5 با یک شرط از دسته پلی استیشن 4 پشتیبانی می‌کند

 شرکت سونی به تازگی و از طریق منابع رسمی خود اعلام کرده که کاربران می‌توانند از دسته پلی استیشن 4 در اجرای بازی‌ها برای پلی استیشن 5 استفاده کنند.

این شرکت اعلام کرده که دسته دوال شاک 4 به عنوان یکی از محصولات جانبی رسمی پلی استیشن 5 شناخته می‌شود که کاربران می‌توانند از آن به جای دوال سنس استفاده کنند. این شرکت البته یک شرط را برای استفاده از این دسته در نظر گرفته است و آن هم این است که کاربران حتماً از بازی‌های پلی استیشن 4 را که در کنسول نسل نهمی این شرکت پورت شده‌اند اجرا کنند. در حقیقت بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 امکان استفاده از دوال شاک را ندارند و کاربران برای اجرای آن‌ها به استفاده از دوال سنس محدود خواهند بود.

شرکت سونی این قابلیت را برای کاهش محدودیت‌های ایجاد شده در اجرای بازی‌ها در نظر گرفته است. با این حال این شرکت اعلام کرده که فقط بازی‌های پلی استیشن 4 امکان اجرا شده با استفاده از این دسته کنسول نسل هشتمی را دارند.

تا پیش از این مایکروسافت نیز تلاش‌های مشابهی برای رفع محدودیت در اجرای بازی‌ها را در نظر گرفته بود. دسته ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان امکان استفاده کامپیوترهای شخصی را دارند. کاربران ایکس باکس می‌توانند با استفاده کابل یا ارتباط بی‌سیم دسته کنسول را به کامپیوترهای شخصی برای اجرای بازی‌های مختلف مورد استفاده قرار دهند.

با این حال سونی تلاش کرده تا با حذف این محدودیت به یکی از عوامل برتری ایکس باکس در مقایسه با کنسول‌های پلی استیشن پایان دهد و همان قابلیت را به کاربران کنسول‌های خود نیز ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت