لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون 12 در دو مرحله انجام خواهد شد

فروش آیفون 12 در دو مرحله انجام خواهد شد

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا فروش آیفون 12 را در دو مرحله انجام دهد. بر اساس این گزارش مدل‌های 6.1 اینچی اپل قرار است در مرحله اول آماده عرضه به بازار شوند.

برخی از منابع خبر حاکی از آن هستند که دو مرحله‌ای شدن فرایند فروش آیفون 12 به دلیل شیوع ویروس کرونا و تأثیر در تولید آیفون‌های دیگر است. مرحله دوم برای عرضه آیفون‌های 12 چند هفته بعد از عرضه اولیه این محصولات آغاز خواهد شد و ممکن است تا پایان ماه اکتبر سال جاری میلادی نیز طول بکشد.

بر اساس این گزارش، شرکت اپل تصمیم دارد تا چهار آیفون با نمایشگر OLED را آماده عرضه به بازار کند که در حال حاضر تأمین کننده‌ها موفق به تحویل پنل‌های 6.1 اینچی شده‌اند. این مسئله نشان می‌دهد که شرکت اپل آیفون‌های 6.1 اینچ را سریع‌تر در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

البته خبرگزاری دیجی تایمز موضوع تأخیر در عرضه پنل‌های اولد به‌عنوان دلیل این موضوع را رد کرده است و اعلام کرده که شرکت اپل به دلیل مشکل تأمین برد مداری امکان عرضه این محصولات را در زمان مشخص ندارد.

گزارش‌های پیشین حاکی از آن است که شرکت اپل در سال جاری میلادی تصمیم به تولید انبوه چهار مدل جدید آیفون دارد. آیفون‌های میان رده امسال با سایز 5.4 و 6.1 تولید می‌شوند و از طرف دیگر آیفون‌های رده بالا با سایز 6.1 و 6.7 روانه بازار خواهند شد.

با توجه به این موضوع آیفون‌های 6.1 اینچی عرضه شده در فاز اول فروش محصولات اپل شامل یک آیفون میان رده و یک محصول پرچم‌دار از سری گوشی‌های اپل خواهد بود.

بر این اساس آیفون‌های عرضه شده در فاز ابتدایی شامل یک مدل میان رده و یک مدل پرچم‌دار خواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420