لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آمریکن ایرلاین به مشتریان خود محتوای اپل تی وی پلاس را ارائه می‌دهند

آمریکن ایرلاین به مشتریان خود محتوای اپل تی وی پلاس را ارائه می‌دهند

 شرکت اپل به تازگی همکاری جدیدی را با آمریکن ایرلاین آغاز کرده و طی آن به مسافران آن‌ها محتوای سرویس اپل تی وی پلاس را ارائه می‌دهد.

بر این اساس مسافرانی که از ایرلاین‌های تحت قرارداد شرکت اپل بلیت هواپیما خریداری کنند، در طول پرواز خود می‌توانند محتوای انحصاری سرویس اپل تی وی پلاس را تماشا کنند. این محتوا شامل سریال‌های انحصاری شرکت اپل نظیر The Morning Show و See نیز می‌شود که به طور کامل در طول پروازها برای کاربران آماده پخش خواهند بود.

اپل سال گذشته نیز با آمریکن ایرلاین برای ارائه محتوای صوتی اپل موزیک قرارداد بسته بود تا مسافران این مجموعه بتوانند در طول پرواز موسیقی‌های این سرویس را گوش کنند. شرکت اپل برای ارائه این خدمات در هواپیماها از فناوری ماهواره‌ای استفاده کرده است که باعث می‌شود تا در طول پرواز کاربران نیازی به ارتباط اینترنت از طریق وای فای نداشته باشند و بتوانند به صورت مستقیم این محتوا را دریافت کنند. در طول پروازها کاربران حتی نیازی به خرید اشتراک ندارند و می‌توانند به صورت رایگان به این محتوا دسترسی داشته باند.

تنها لازمه استفاده از این سرویس‌ها در طول پرواز، داشتن دست کم یکی از محصولات اپل نظیر آیفون، آیپد، آیپاد تاچ یا کامپیوترهای مک است. البته کاربران می‌توانند از طریق پنل جلوی صندلی خود نیز به این محتوا دسترسی داشته باشند.

اپل تصمیم دارد تا با ارائه این خدمات ویژه به کاربران امکاناتی را برای تبلیغ و داشتن تجربه‌ای رایگان به کاربران فراهم کند تا در صورت تمایل کاربران اقدام به خرید اشتراک برای استفاده مداوم این سرویس‌ها کنند. سرویس‌های یاد شده را کاربران در سراسر جهان می‌توانند از طریق کارت‌های پرداخت بین‌المللی یا گیفت کارت‌های اپل دریافت کنند و پس از آن اقدام به استفاده از موسیقی‌ها و محتوای ویدیویی به صورت مداوم کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420