لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از نسخه عرضه نشده آیپاد تاچ در اینترنت منتشر شد

تصویری از نسخه عرضه نشده آیپاد تاچ در اینترنت منتشر شد

یکی از کاربران توییتر به تازگی تصویری از نسخه عرضه نشده آیپاد تاچ را در اینترنت منتشر کرده که با سروصدای بسیار زیادی مواجه شده است.

اکانت توییتری @DongleBookPro منتشر کننده این تصویر است که ادعا کرده که تصویر یاد شده به نمونه‌های اولیه آیپاد تاچ در سال 2013 میلادی مربوط می‌شود. این آیپد تاچ شباهت زیادی به مک پرو 2013 دارد و از بدنه مشکی براق ساخته شده است.

این تصویر نشان می‌دهد که شرکت اپل در طراحی آیپاد تاچ تلاش داشته تا از بدنه براق مشکی استفاده کند که البته این ایده از طرف تیم طراحی این شرکت رد شده است.

مک پرو 2013 در جریان کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2013 رونمایی شد که شبیه به یک سیلندر براق با رنگ مشکی بود. بسیاری از افراد در آن زمان مک پرو را مورد تمسخر قرار دارند و ادعا کرده بودند که این کامپیوتر شبیه به سطح آشغال یا سرخ کن است. به نظر می‌رسد که تمسخر افراد مختلف باعث شد تا شرکت اپل در نهایت تصمیم بگیرد تا از رنگ و ظاهر یاد شده در ساخت آیپاد تاچ استفاده نکند.

تصویر یاد شده نشان می‌دهد که نسخه عرضه نشده آیپاد تاچ قرار بوده از درگاه 30 پین برای شارژ و انتقال داده‌ها به کامپیوتر استفاده کند.

آیپاد تاچ نسل اول در سال 2007 آماده عرضه شده بود. این محصول شبیه به یک آیفون بود که امکانات مربوط به برقراری ارتباط شبیه به تلفن‌های هوشمند را نداشت. نمونه عرضه نشده از این محصول که قرار بود در سال 2013 عرضه شود، احتمالاً به دلیل ضعف در طراحی و ساخت از چرخه تولید کنار گذاشته شد و شرکت اپل در نهایت تصمیم گرفت تا طراحی جایگزینی از آن را به بازار معرفی کند.

این محصول نشان‌دهنده آن است که شرکت اپل پیش از معرفی و عرضه آیفون 7 در سال 2016 در تلاش برای ساخت دستگاه‌های همراه با رنگ مشکی براق بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420