لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد مینی نسل 1 از روند پشتیبانی اپل حذف شد

آیپد مینی نسل 1 از روند پشتیبانی اپل حذف شد

شرکت اپل به صورت رسمی پشتیبانی از آیپد مینی نسل 1 را متوقف کرده است و این محصول به عنوان یکی از دستگاه‌های اپل با توقف پشتیبانی نرم افزاری به حساب میاید.

این محصول که در سال 2012 تولید شده بود، حالا دیگر هیچ یک از آپدیت‌های نرم افزاری را دریافت نمی‌کند و اپل پس از گذشت هشت سال به دریافت آپدیت‌های نرم افزاری آن پایان داده است. این دستگاه در حالی پشتیبانی هشت ساله برای دریافت آپدیت‌ها داشته که بسیاری از محصولات شرکت اپل معمولاً نزدیک به پنج تا شش سال آپدیت‌های نرم افزاری را از شرکت اپل دریافت می‌کردند.

آیپد مینی نسل 1 اولین محصولی بود که و سال پس از معرفی اولین تبلت‌های آیپد آماده عرضه شد و مجهز به نمایشگر کوچک‌تری در مقایسه با نسل‌های اول آیپد بود. این محصول به تاچ آیدی مجهز نشده بود و از تراشه پردازشی A5 استفاده می‌کرد. حافظه داخلی این محصول 512 مگابایت رم داشت و تا 64 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده بود.

رزولوشن تصویر این دستگاه برابر با 1024 در 768 پیکسل بود و در زمان خودش یکی از قدرتمندترین تبلت‌های کاربردی به حساب میامد.

اپل در حال حاضر پنجمین نسل از تبلت‌های کوچک آیپد مینی را آماده عرضه به بازار کرده است که در نوع خود بسیار قدرتمندتر از نسل‌های پیشین و محصولات رقیب خود هستند.

این دستگاه یکی از اولین آیپدهایی بود که شرکت اپل با معرفی آن توانست نبض بازار تبلت‌ها را تصاحب کند و حالا به یک دستگاه قدیمی تبدیل شده است. کاربرانی که هنوز از این دستگاه استفاده می‌کنند دیگر امکان دریافت آپدیت‌های جدید آن را ندارند و می‌توانند اقدام به خرید محصولات جدیدتر کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420