لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری احتمالی از باتری اپل واچ سری 6 منتشر شد

تصویری احتمالی از باتری اپل واچ سری 6 منتشر شد

تصویری از یک باتری به تازگی در میان کاربران دست به دست می‌شود که برخی آن را به باتری اپل واچ سری 6 ربط داده‌اند.

این باتری اخیراً در رگلاتوری کره جنوبی مجوزهای لازم را دریافت کرده و به همین خاطر نیز تصویر آن از دیتابیس این سازمان به دست آمده است. پس از انتشار این تصویر برخی از منابع آن را به باتری اپل واچ سری 6 و برخی دیگر آن را مربوط به کیس شارژ ایرپاد 3 دانسته‌اند.

با این حال اطلاعات فاش شده از شماره مدل این باتری که شامل A2327 می‌شود حاکی از آن است که باتری یاد شده توسط شرکت اپل طراحی و توسعه داده شده است و دست کم در یکی از محصولات این شرکت آماده عرضه می‌شود. ظرفیت این باتری نیز 303.8 میلی آمپر ساعت معادل 1.17 وات ساعت است. 

 با توجه به ابعاد این قطعه البته بسیاری از تحلیلگران احتمال تعبیه آن به عنوان باتری اپل واچ سری 6 را محتمل‌تر دانسته‌اند. این مسئله نشان می‌دهد که شرکت اپل تا حدودی تلاش کرده تا ظرفیت باتری اپل واچ سری 6 را افزایش دهد و از آن طریق به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر امکانات ویژه را در اختیار کاربران قرار دهد.

باتری اپل واچ سری 5 تا پیش از این ظرفیتی معادل 296 میلی آمپر ساعت داشت و سری‌های پیشین این ساعت هوشمند نیز همگی ظرفیت‌های پایین‌تری داشته‌اند. این مسئله نشان می‌دهد که شرکت اپل ظرفیت باتری اپل واچ سری 6 را به مقداری اندک افزایش داده است و تصمیم دارد تا از طریق آن امکانات بهتری را به کاربران ارائه دهد.

تا پیش از این مشخص شده بود که شرکت اپل در ساخت این نسل جدید از ساعت هوشمند خود تصمیم به استفاده و تعبیه سنسور تشخیص سطح اکسیژن خون دارد. این در حالی است که شایعات تأکید کرده‌اند که در اپل واچ سری جدید سنسور تاچ سه بعدی حذف خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373