لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارزش سهام اپل از آرمکو بیشتر شد | اپل ارزشمندترین شرکت دنیا است

ارزش سهام اپل از آرمکو بیشتر شد | اپل ارزشمندترین شرکت دنیا است

گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل با گذر از کمپانی نفتی آرامکوی عربستان به ارزشمندترین شرکت جهان تبدیل شده است. ارزش سهام اپل روز جمعه 10.47 درصد افزایش داشته است.

ارزش کلی سهام شرکت اپل در روز جمعه و پس از این افزایش برابر با 1.84 تریلیون دلار شده است. این در حالی است که شرکت نفتی آرامکوی عربستان در حال حاضر 1.76 تریلیون دلار ارزش دارد. درآمد اپل در سه ماهه سوم سال 2020 با افزایش قابل توجهی مواجه بوده که در نتیجه باعث شده تا ارزش کلی سهام این شرکت نزدیک به 11 درصد رشد داشته باشد.

این در حالی است که شرکت اپل به دلیل همه گیری کرونا در ماه مارس سال جاری میلادی با بحرانی خاص مواجه شده بود و حالا توانسته با به دست آوردن ارزش دوباره خود، نزدیک به 44 درصد رشد را تجربه کند. ارزش سهام شرکت اپل در حالی افزایش یافته که بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری به خاطر شیوع ویروس کرونا با بحران مواجه شده‌اند. 

 اپل در اوت 2018 میلادی با رساندن ارزش کلی خود به یک تریلیون دلار به ارزشمندترین شرکت آمریکا تبدیل شد و از سد آمازون و مایکروسافت عبور کرد. با این حال در سال 2019 بحران مالی ایجاد شده برای این شرکت باعث شد تا برای مدت زمانی کوتاه ارزش سهام این شرکت سقوط داشته باشد. 

با این حال گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل ارزش بسیار زیادی به دست آورده است و حالا به ارزشمندترین شرکت جهان تبدیل شده است. ارزش هر سهم شرکت اپل در حال حاضر برابر با 425.04 دلار است که به بیشترین میزان خود در طول تاریخ رسیده است.
در حال حاضر اپل با فروش محصولات الکترونیکی و آرامکو با فروش محصولات نفتی ارزشمندترین شرکت‌های جهان به حساب میایند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420