لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 6 مجهز به سنسور ردیاب اکسیژن خون خواهد بود

اپل واچ سری 6 مجهز به سنسور ردیاب اکسیژن خون خواهد بود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید اپل واچ سری 6 از سنسور ردیاب سطح اکسیژن در خون استفاده کند و از آن طریق امکانات سلامتی بیشتری را به کاربران ارائه دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری دیجی تایمز شرکت اپل از همین حالا در حال بررسی سنسورهای تشخیص سطح اکسیژن خون است و به زودی آن‌ها را در اپل واچ سری 6 تعبیه می‌کند. در گزارش این خبرگزاری آمده است که سنسورهای زیستی تعبیه شده در این ساعت هوشمند می‌توانند به صورت بهینه‌تر اقدام به ردیابی روند خواب کاربر کنند و از طرق دیگر نرخ ضربان قلب کاربر و سطح اکسیژن خون را نیز اندازه گیری کنند. اپل واچ‌های جدید قرار است به شتاب سنج‌های حرارتی MEMS-based شوند که به این دستگاه‌های جدید امکان سنجش دقیق‌تر فاکتورهای سلامتی را می‌دهد.

اپل برای تعبیه این سنسورهای جدید در تلاش است تا با کمپانی تایوانی ASE Technology همکاری کند و به زودی محصولاتی کارآمد در حوزه پوشیدنی‌های هوشمند دارای قابلیت سلامتی را آماده عرضه به بازار کند.

تا پیش از این نیز در کدهای داخلی بتای توسعه دهندگان iOS 14 ردپایی از این قابلیت‌ها و امکان ردیابی سطح اکسیژن خون دیده شده بود و حالا این مسئله توسط خبرگزاری تایوانی دیجی تایمز تائید شده است. البته بررسی‌های اولیه نشان از آن دارند که این کدها در نسخه بتای واچ او اس 7 دیده نشده است و می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل همانند قابلیت ECG امکان تشخیص سطح اکسیژن خون را به صورت محدود و تنها برای برخی از کشورهای جهان آماده عرضه می‌کند.

قابلیت الکتروکاردیوگرام یا ECG امکان ردیابی ضربان قلب و تشخیص زودهنگام فیبرالاسیون دهلیزی را به کاربران می‌داد که به صورت محدود برای چند کشور اروپایی و آمریکای شمالی آماده عرضه شده بود. حال شرکت اپل تصمیم دارد تا سنسور ردیاب اکسیژن خود را نیز تنها به کاربران برخی از کشورها ارائه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420