لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد ۲۰۲۰ همزمان با آیفون ۱۲ آماده عرضه به بازار می‌شوند

آیپد ۲۰۲۰ همزمان با آیفون ۱۲ آماده عرضه به بازار می‌شوند

یکی از تحلیلگران و افشاگران اطلاعات محصولات اپل به تازگی اعلام کرده که آیپد ۲۰۲۰ قرار است همزمان با آیفون ۱۲ آماده عرضه به بازار شود.

بر اساس گزارش تحلیلگر سرشناس محصولات اپل Jon Prosser این کمپانی در ماه اکتبر ۲۰۲۰ محصولات جدید خود نظیر آیفون ۱۲ را در کنار آیپد به بازار جهانی عرضه کند.و پیش بینی اخیر او از یک طرف تایید کننده شایعات مربوط به تلاش اپل برای عرضه محصولات جدید از سری آیپد ۲۰۲۰ در اکتبر است و از طرف دیگر تایید کننده مسائل مربوط به تاخیر در عرضه آیفون ها است.

تا پیش از این تحلیلگر یاد شده تایید کرده بود که شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا در سرسرا جهان با تاخیر های زیادی مواجه شده است و در صورت معرفی آیفون ۱۲ در ماه سپتامبر، نمیتواند این محصولات جدید را در همین ماه آماده عرضه به بازار کند. این تحلیلگر در نتیجه حرف های خود اعلام کرده بود که شرکت اپل در نهایت آیفون ۱۲ را با یک ماه تاخیر و در نهایت در اکتبر ۲۰۲۰ میلادی آماده عرضه به بازار میکند.

البته Jon Prosser تنها کسی نیست که ادعای مربوط به تاخیر در عرضه آیفون های ۲۰۲۰ را تایید کرده است. تا پیش از این مینگ چی کو نیز تایید کرده بود که شرکت اپل مجبور است تا به دلیل همه گیری کرونا آیبفون ۱۲ را در اکتبر ۲۰۲۰ آماده عرضه به بازار کند.

این تحلیلگر همچنین تایید کرده که آیپد ۲۰۲۰ قرار است با نمایشگرهای مبتنی بر فناوری میکرو ال ای دی آماده عرضه به بازار شوند.

سری آیپد ۲۰۲۰ احتمالا شامل آیپد مینی ۶ و آیپد ایر ۴ میشود که قرار است به زودی آماده عرضه به بازار شوند و کاربران بتوانند این محصولات را در بازار جهانی خریداری کنند. شایعات پیشین حاکی از آن است که آیپدهای ۲۰۲۰ با تغییراتی ویژه در طراحی آماده عرضه به بازار خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420