لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان استفاده از چند اکانت به واتساپ اضافه می‌شود

امکان استفاده از چند اکانت به واتساپ اضافه می‌شود

 توسعه‌دهندگان پیام‌رسان واتساپ در حال تست و آماده سازی یک قابلیت جدید هستند که به زودی آماده عرضه به کاربران عمومی می‌شود.

در نسخه بتای جدید پیام رسان واستاپ که برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده، مشخص شده است که شرکت فیس بوک به عنوان صاحب امتیاز واتساپ در حال آماده سازی امکاناتی جدید است که به زودی در اختیار کاربران عمومی قرار داده خواهد شد.

بر اساس گزارش وب سایت WABetaInfo توسعه دهندگان واستاپ در حال حاضر در فرایند آماده سازی و عرضه نسخه جدید این پیام رسان را آغاز کرده‌اند که زودی آن را به کاربران ارائه می‌دهد.

این قابلیت در حالی به کاربران ارائه می‌شود که تنها یک نسخه دسکتاپ به صورت همزمان امکان فعالیت را دارد و کاربران حتی در صورت اتصال چند واتساپ موبایل روی یک اکانت، تنها از یک نسخه دسکتاپ استفاده خواهند کرد.

نسخه‌های بعدی واتساپ از طریق ارسال کدهای عددی و ثبت آنها توسط کاربر امکان دسترسی به یک اکانت مشترک در چند گوشی مختلف داشته باشند.

واتساپ یکی از پراستفاده‌ترین پیام رسان‌های توسعه داده شده برای تلفن‌های هوشمند است که در طول چند سال گذشته با محدودیت‌های بسیار زیادی مواجه بوده است. کاربران این پیام‌رسان تا به امروز امکان نصب این پیام رسان را تنها روی یک تلفن هوشمند داشتند و از طرف دیگر برای دسترسی به آن روی نسخه دسکتاپ باید حتما از طریق احراز هویت‌های مبتنی بر تلفن هوشمند استفاده می‌کردند. به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان واتساپ در حالا اماده‌سازی و عرضه امکاناتی جدید هستند که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر اقدام به استفاده از این پیام‌رسان در دستگاه‌های مختلف کنند.

به نظر می‌رسد که این نسخه به زودی برای آماده سازی و عرضه در نسخه های اندروید و آی او اس باشد و امکانات ویژه ای را به کاربران ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373