لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی دوربین هوشمند با تشخیص چهره مدل Blurams Home Pro

بررسی دوربین هوشمند با تشخیص چهره مدل Blurams Home Pro

 دوربین هوشمند با تشخیص چهره مدل Blurams Home Pro یک راهکار کارآمد و ارزان برای مدیریت امنیت خانه است که از طریق آن می‌توانید در هر لحظه رفت و آمدها در یک مکان خاص را بررسی کنید.

این دوربین هوشمند می‌تواند به صورت مستقیم به تلفن هوشمند شما متصل شود و در هر لحظه تصویر فضای مورد نظر خود را با کیفیت بسیار زیاد مشاهده کنید. نکته مهم این است که این دوربین می‌تواند تمامی تصاویر مورد نظر شما را به صورت مستقیم در ذخیره سازی ابری نگه داری کند تا از هر مکانی بتوانید به ویدیوهای ضبط شده مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 این دوربین هوشمند در بخش کناری خود دارای یک اسلات میکرو اس دی است که در صورت عدم تمایل شما برای ذخیره سازی ویدیوها در فضای ابری می‌توانید از آن برای ذخیره موارد مختلف استفاده کنید.

یکی از قابلیت‌های ویژه این دوربین هوشمند، امکان تشخیص چهره‌ها است. شما می‌توانید چهره‌های شناخته شده را برای دوربین تعریف کنید و در صورت مشاهده فعالیت‌های غیر معمول، دوربین به شما هشدارهای مخصوص را می‌دهد و شما را از حضور افراد ناشناس آگاه می‌کند.

یکی دیگر از نکات مهم این دوربین هوشمند سازگاری آن با دستیار هوشمند الکسا است که از طریق آن کاربران می‌توانند از طریق دستورهای صوتی امکان روشن کردن یا خاموش کردن آن را داشته باشند.

لنز به کار رفته در این دوربین هوشمند از نوع واید است که می‌تواند تصاویر را با گستره بسیار زیاد برای شما ذخیره کند تا به راحتی بتوانید تنها با استفاده از یک دوربین فضای مورد نظر خود را پوشش دهید. همچنین کیفیت تصویر برداری این دوربین 1080p بوده و می‌تواند به بهترین شکل ممکن تصاویر را برای شما نگه دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420