لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از پنل نمایشگر آیفون 12 با سایز 5.4 اینچی منتشر شد

تصویری از پنل نمایشگر آیفون 12 با سایز 5.4 اینچی منتشر شد

اخیراً تصویری از پنل نمایشگر آیفون 12 با سایز 5.4 اینچ در حال دست به دست شدن میان کاربران چینی است.

این تصویر در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که نشان دهنده پنل نمایشگر یکی از مدل‌های آیفون 12 است. این تصویر همچنین توسط وب سایت اسلش لیکس نیز تائید شده است. اسلش لیکس برای مدت زمانی کوتاه این تصویر را منتشر کرده بود و پس از مدتی آن را حذف کرد.

این تصویر نشان دهنده یک ردیف از پنل‌های نمایشگر آیفون 12 است که به صورت عمده تولید شده است. در نگاه اول این تصویر نشان می‌دهد که اپل تصمیم دارد تا از ناچ با همان سایزی که در آیفون 11 دیده شده استفاده کند. این در حالی است که شایعات گذشته نشان داده بودند که شرکت اپل در طراحی آیفون 12 سایز ناچ را کاهش خواهد داد. 

 البته برخی از تحلیلگران در مورد ارتباط این تصویر با آیفون 12 شک کرده‌اند. این تحلیلگران بر این ادعا هستند که از طریق این تصویر نمی‌توان سایز دقیق نمایشگر را تشخیص داد.

اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی چهار تلفن هوشمند را آماده عرضه به بازار کند که یک مدل آن‌ها با سایز 5.4 اینچ ساخته خواهد شد. دو تلفن هوشمند اپل در سال 2020 قرار است با نمایشگرهای 6.1 اینچ و یک مدل با نمایشگر 6.7 اینچ آماده عرضه می‌شود. تمام این تلفن‌های هوشمند با نمایشگر اولد تولید و آماده عرضه به بازار می‌شوند. 

 این تلفن‌های هوشمند از بخش جلویی طراحی مشابه با تمام تلفن‌های هوشمند اپل از آیفون X به بعد دارند، اما در قسمت پشتی اپل تصمیم به اعمال تغییراتی ویژه در دوربین دارد که ظاهر آن‌ها را به شکلی کاملاً متفاوت تغییر می‌دهد.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که اندازه ناچ در آیفون 12 که با سایز 5.4 اینچی تولید می‌شود، یک سوم کمتر از آیفون‌های سال گذشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420