لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیمک 2020 تا هفته آینده معرفی می‌شود؟

فروش آیمک 2020 تا هفته آینده معرفی می‌شود؟

 اطلاعات منتشر شده از افشا کننده اطلاعات محصولات اپل حاکی از آن است که فروش آیمک 2020 در هفته اول اوت آماده معرفی و عرضه به بازار خواهند شد.

Jon Prosser یکی از افشاگران محصولات اپل که اخیراً شهرت بیشتری در اینترنت پیدا کرده بر این ادعا است که آیمک 2020 تا هفته اول اوت 2020 آماده معرفی و عرضه می‌شود. او تأکید کرده که این آیمک‌های جدید قرار است با پردازنده‌های اینتل تولید و آماده عرضه شوند و شرکت اپل تصمیمی برای تجهیز آن‌ها به تراشه‌های اپل سیلیکون ندارد.

با وجود این اطلاعات، پیش بینی‌های دیگر حاکی از آن است که شیوع کرونا باعث می‌شود تا عرضه آیمک‌های جدید به مشتریان تا چند هفته به طول انجامد با این حال شرکت اپل فرایند پیش فروش آن‌ها را در روزهای ابتدایی اوت آغاز می‌کند و کاربران می‌توانند در وب سایت رسمی شرکت اپل این محصولات جدید را خریداری کنند.

تا پیش از این، شایعات منتشر شده توسط مینگ چی کو حاکی از آن بودند ه شرکت اپل تصمیم دارد تا در سه ماهه سوم سال 2020 میلادی از آیمک‌های جدید خود رونمایی کند. این تحلیلگر بر این باور بوده است که آیمک 2020 مجهز به نمایشگر بدون حاشیه خواهد بود و به پردازنده‌های اپل سیلیکون برای اجرای کارهای مختلف نیز وابسته نخواهد بود.

یک افشاگر دیگر نیز به نام CoinX در بهار سال جاری اعلام کرده بود که فرایند فروش آیمک 2020 قرار است به زودی آغاز و عرضه به بازار شود، با این حال او هیچ اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه این محصولات ارائه نداده بود.

شرکت اپل احتمالاً در سال 2020 میلادی طراحی آیمک‌های خود را به شکلی متفاوت تغییر خواهد داد و کاربران امکانات بیشتری نظیر استفاده از سیستم احراز هویت فیس آیدی را می‌دهد. با توجه به این موضوع و اینکه در کدهای داخلی مک او اس بیگ سور اطلاعاتی از پشتیبانی کامپیوترهای مک از فیس آیدی کشف شده می‌توان مطمئن بود که عرضه این آیمک‌های جدید از پاییز آغاز می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373