لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپیس ایکس خود را برای ارائه پروژه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک آماده می‌کند

اسپیس ایکس خود را برای ارائه پروژه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک آماده می‌کند

 اسپیس ایکس در حال آماده‌سازی پروژه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک است و تصمیم دارد تا آن را آماده عرضه در سراسر جهان کند.

این پروژه که در سال 2015 کلید خورده حالا به مراحل پایانی خود برای ارائه خدمات نزدیک شده است. در حال حاضر استارلینک نزدیک به 540 ماهواره را به خارج از جو زمین فرستاده است و خود را آماده ارائه خدمات اینترنت رایگان به سراسر جهان کرده است.

استارلینک البته تا سال 2017 میلادی درخواست راه اندازی 12 هزار ماهواره را کرده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از آن‌ها بهره‌برداری کند. طی این پروژه قرار است تعداد زیادی ماهواره با مجموع جرم 260 کیلوگرم در مدار زمین قرار بگیرند. این ماهواره‌ها همراه با راکت فالکون 9 به خارج از جو زمین پرتاب شده‌اند.

تمام این ماهواره‌ها قرار است به صورت منظم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و از آن طریق امکان انتقال داده‌ها میان مناطق مختل زمین را فراهم کنند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در وب سایت رسمی این پروژه مشخص شده که این پروژه از پایان سال 2020 میلادی آماده بهره‌برداری خواهد شد. همچنین این وب سایت در حال حاضر امکان ثبت نام توسط کاربران را باز کرده است. استارلینک تصمیم دارد تا علاوه بر ارائه خدمات اینترنت به سراسر دنیا، امکاناتی ویژه برای فضاپیماهای عازم به مریخ برای ارتباط با زمین نیز مهیا کند.

طی این پروژه قرار است به مکان‌های مختلفی از جمله آمریکا، اروپا، آفریقا، آسیا و بسیاری از کشورهای منطقه خاورمیانه خدمات اینترنت ارائه شود. این پروژه می‌تواند گستردگی دسترسی به اینترنت را در مناطقی مثل شمال کانادا و قطب شمال و جنوب را افزایش دهد. بسیاری از کشورهای دریافت کننده این خدمات، هزینه‌ای مشخص را به اسپیس ایکس پرداخت می‌کنند تا شهروندان آن‌ها امکان دسترسی بهتر به اینترنت را داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373