لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نام بازی بعدی کال آو دیوتی Call of Duty Black Ops: Cold War خواهد بود

نام بازی بعدی کال آو دیوتی Call of Duty Black Ops: Cold War خواهد بود

 اطلاعات فاش شده توسط یکی از اکانت های توییتری حاکی از نام نسخه بعدی بازی کال آو دیوتی با عنوان Call of Duty Black Ops: Cold War است.

اکانت توییتری Call Of Duty News به تازگی طی انتشار تصویری ادعا کرده که به لوگوی کال آو دیوتی بعدی دست پیدا کرده است که با عنوان Call of Duty Black Ops: Cold War از طرف اینفینیتی وار و اکتیویژن معرفی خواهد شد. این نام در یکی از مراسم‌های برگزار شده در حوزه بازی‌های ویدیوی در شهر دیترویت پیدا شده است.

در این تصویر مشخص شده است که شرکت‌های سازنده این بازی تصمیم دارند تا تخفیف ویژه برای عرضه اولیه این بازی در نظر بگیرند که در روز 31 ژانویه 2021 این تخفیف ویژه به پایان خواهد رسید. از طرف دیگر معرفی این بازی با توجه به شایعات منتشر شده پیشین در بازه 5 تا 31 اکتبر 2020 میلادی آغاز خواهد شد.

این بازی به احتمال زیاد قرار است دارای بخش وارزون نیز باشد و امکان اجرای بازی‌های گروهی را به کاربران نسخه‌های پیشین نیز بدهد. با توجه به شایعات منتشر شده، شرکت اکتیویژن این بازی را در مایکروسافت استور نیز آماده عرضه می‌کند تا کاربران کامپیوترهای ویندوزی بتوانند بدون استفاده از سرویس‌های دیگر به آن دسترسی داشته باشند. بر این اساس کاربران ویندوز میتوانند با خرید گیفت کارت ایکس باکس و شارژ حساب کاربری این بازی را در مایکروسافت استور خریداری کنند.

مجموعه بلک اپس تا پیش از این نیز در فضای جنگ‌های سرد طراحی و ساخته شده بود و ماجراهایی در مورد جنگ آمریکا در ویتنام و شوروی را روایت می‌کرد. البته بخشی از نسخه‌های بعدی بلک اپس به داستان جنگ‌های پیشرفته در آینده نیز اشاره داشته است. حال به نظر می‌رسد که Call of Duty Black Ops: Cold War نیز قرار است در همین فضا توسعه داده شود و داستانی مشابه را برای کاربران روایت کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420