لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک در دادگاه به کدام سؤال‌ها پاسخ می‌دهد

تیم کوک در دادگاه به کدام سؤال‌ها پاسخ می‌دهد

 کمیته ضدانحصار در حالا آماده سازی شهادت تیم کوک در دادگاه است و حالا یکی از استادان دانشگاه نیویورک پیش بینی‌هایی در مورد سؤالاتی که احتمالاً از او می‌شود را مطرح کرده است.

اپل یکی از چهار شرکتی است که به توسط کمیته ضدانحصار به دادگاه احضار شده است. فیس بوک، گوگل و آمازون نیز جزو شرکت‌هایی هستند که باید در کنار اپل باید در دادگاه نماینده‌ای از خود داشته باشند. بر این اساس جف بزوس، مارک زاکربرگ و ساندر پیچای نیز همراه تیم کوک خواهند بود.

گفتنی است که دادگاه اخیر در مورد فعالیت انحصارطلبانه و غرض تجاری شرکت‌های فعال در حوزه فناوری تشکیل شده است و در آن قرار است فعالیت‌های این شرکت‌ها برای رقابت با استارت آپ های کوچک مورد بررسی قرار بگیرد.

اسکات گالوی استاد دانشگاه نیویورک در پست وبلاگ خود چند سؤال را مطرح کرده که احتمالاً در جریان این دادگاه از تیم کوک و مدیران سه شرکت دیگر پرسیده خواهد شد.

خلاصه‌ای سؤالات به شرح زیر هستند:

  • 1.شرکت شما سهم بزرگی از بازار را در طول پنج سال گذشته نسبت به شرکت‌های کوچک‌تر از آن خود کرده است. اگر شما تصمیم به ارائه خدمات عمومی باشید، آیا اینکه گسترش فساد در میان شرکت‌های دیگر و مردم برایتان اهمیت خواهد داشت؟
  • 2.نیروی انسانی شما هزاران برابر دیگر شرکت‌ها است. آیا به نابرابر درآمد افراد در شرکت خود فکر کرده‌اید؟
  • 3.از آنجایی که ما در شرایط شیوع یک همه گیری هستیم، بسیاری از شرکت‌ها در حال شکست هستند. در مقابل شرکت شما در کنار شرکت مایکروسافت نزدیک به 35 درصد ارزش بیشتری در این دوره پیدا کرده‌اند. در عین حال 495 شرکت عضو S&P500 رشد 5 درصدی را تجربه کرده‌اند. آیا می‌توان گفت که ادعای افزایش ارزش شرکت شما به خاطر شیوع کرونا بی‌اساس است؟
  • 4.تشکیل کسب و کارهای کوچک با قدمت چند دهه بسیار کاهش یافته است. شرکت‌هایی که رشد بسیار بالایی دارند. با توجه به این موضوع، چرا شما روی توسعه تجارت الکترونیک و سرویس‌هایی نظیر استریم موسیقی و موتور جست و جو در کنار شبکه‌های اجتماعی سرمایه گذاری می‌کنید؟
  • 5.با توجه به اینکه اپل و گوگل به ترتیب 38 و 62 درصد از سهم بازار سرویس‌های ارائه دهنده اپلیکیشن را در اختیار دارند و اینکه توسعه اپلیکیشن یکی از راه‌های درآمدزایی گسترده در دنیای امروز است، آیا توسعه دهندگان با اختیار و خواسته خودشان هزینه کمسیون پرداخت می‌کنند؟
  • 6.اپل تی وی پلاس محتوایی به ارزش یک میلیارد دلار را در اختیار کاربران خود قرار داده است و هزینه‌ای بسیار کمتر را از کاربران برای ارائه اشتراک دریافت می‌کند. آیا این موضوع نشانه‌ای از انحصار طلبی اپل برای شکست رقبا محصول نمی‌شود؟
  • 7.اسپاتیفای به عنوان موفق‌ترین سرویس استریم موسیقی شناخته می‌شود. در حالی که اپل موزیک در حال افزایش تعداد کاربر در آمریکا است. شما در حال دریافت 30 درصد مالیات از اسپاتیفای به خاطر ارائه اپلیکیشن این سرویس در اپ استور هستید. آیا این موضوع نشانه‌ای از حذف رقیب تجاری شما به حساب نمی‌آید؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373