لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزونه ضدفیشینگ درگاه بانکی راهکاری برای پیدا کردن درگاه‌های جعلی پرداخت

افزونه ضدفیشینگ درگاه بانکی راهکاری برای پیدا کردن درگاه‌های جعلی پرداخت

افزونه ضد فیشینگ درگاه بانکی یک راهکار مناسب برای تشخیص درگاه‌های پرداختی جعلی است. این افزونه که در مرورگرهای موبایل و دسکتاپ نصب می‌شود، امکان تشخیص اصالت درگاه‌های بانکی را به شما می‌دهد.

بسیاری از کاربران در زمان استفاده از درگاه‌های پرداخت بانکی با نگرانی‌های زیادی مواجه هستند که مهم‌ترین آن‌ها مربوط به فیشینگ اطلاعات بانکی است. کاربران از این بیم دارند که در زمان پرداخت، صفحه بانکی جعلی باشد و از آن طریق هکرها بتوانند به اطلاعات کارت بانکی دسترسی پیدا کنند.

مشکلات مربوط به درگاه‌های فیشینگ قطعاً با اعمال شدن روند استفاده از رمز پویا کاهش چشم‌گیر داشته است. اما فعالیت هکرها با راه‌اندازی رمز دوم پویا به طور کامل قطع نشده است. هکرها به طور مداوم در حال پیدا کردن راهکارهای جدید برای نفوذ و دریافت اطلاعات بانکی کاربران هستند.

در این میان، افزوده ضد فیشینگ درگاه بانکی که توسط مرکز آپا دانشگاه سمنان و با حمایت مرکز ماهر توسعه یافته، امکان تشخیص درگاه‌های پرداخت اینترنتی را دارد و به صورت لحظه‌ای اصالت درگاه پرداختی را بررسی می‌کند. استفاده از این افزونه برای تشخیص اصالت درگاه‌های که در آن پرداخت‌های بزرگ انجام می‌دهید می‌تواند مفید باشد.

این افزونه برای مرورگرهای اینترنتی فایرفاکس، کروم و یاندکس طراحی شده است و به راحتی می‌توانید آن را روی دستگاه‌های همراه و دسکتاپ خود نصب کنید.

برای دانلود افزونه ضدفیشینگ درگاه بانکی، کافی است به وب سایت رسمی آن مراجعه کرده و بر اساس پلتفرم دستگاه خود آن را دریافت کنید. گفتنی است که نسخه اندروید این افزونه که برای مرورگر یاندکس توسعه داده‌شده، به طور کامل با مرورگر کروم نیز سازگار است و می‌توانید آن را از طریق کروم نیز مورد استفاده قرار دهید.

افزونه ضدفیشینگ راهکار تائید شده مرکز ماهر برای جلوگیری از لو رفتن اطلاعات کارت بانکی کاربران است و به همین دلیل همراه داشتن آن در دستگاه‌های متصل به اینترنت توصیه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420