لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نشانه‌ای دیگر از ساخت کابل آیفون 12 با روکش پارچه‌ای فاش شد

نشانه‌ای دیگر از ساخت کابل آیفون 12 با روکش پارچه‌ای فاش شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا به زودی نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود را رونمایی کند و حالا شایعات مختلف احتمال تولید این محصولات با روکش پارچه‌ای را مطرح کرده‌اند. در این میان، معرفی یک محصول جانبی از طرف اپل می‌تواند نشانه‌ای از تغییر طراحی کابل آیفون 12 به حساب آید.

شرکت اپل به تازگی کابل تاندربولت جدید خود را همراه با روکش پارچه‌ای معرفی و آماده عرضه در وب سایت رسمی خود کرده است. این اولین کابلی است که شرکت اپل با روکش پارچه‌ای و با مقاومت بیشتر نسبت به محصولات گذشته تولید می‌کند. بر این اساس می‌توان آن را به عنوان نشانه‌ای از تصمیم اپل برای استفاده از این روکش‌های جدید در کابل آیفون 12 در نظر گرفت.

این کابل در هر دو سرخود ارتباط تاندربولت 3 دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا کامپیوترهای مک و آیپد پرو 2020 و 2018 را از طریق آن به دستگاه‌های جانبی یا شارژرهای استاندارد متصل کنند.

اپل در توضیحات این محصول اعلام کرده که این کابل امکان انتقال داده‌ها را تا 10 گیگابیت بر ثانیه دارد. علاوه بر این، کابل جدید اپل که با قیمت 129 دلار آماده عرضه شده یک ابزار کارآمد برای انتقال تصویر به نمایشگرهای پیشرفته نیز به حساب میاید. این کابل می‌تواند برای انتقال تصاویر از کامپیوترهای مک به مانیتور Pro XDR نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مهم‌ترین نکته این کابل به نوع طراحی آن مربوط می‌شود که باعث می‌شود تا طول عمر آن به طرز قابل‌توجهی نسبت به محصولات پیشین بیشتر باشد. بسیاری از کاربران تا به امروز از روکش‌های مورد استفاده در ساخت کابل‌های اپل ناراضی بوده‌اند که این مسئله به طول عمر کم آن‌ها مربوط بوده است. اپل احتمالاً در سال 2020 میلادی تمامی کابل‌های خود، از جمله کابل آیفون 12 را با این روکش طراحی و تولید می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373