لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Ghost of Tsushima رکورد فروش در عرض سه روز را زد

Ghost of Tsushima رکورد فروش در عرض سه روز را زد

 بازی گوست آو سوشیما (Ghost of Tsushima) به تازگی معرفی و آماده عرضه شده است و حالا مشخص شده که در طول سه روز اولیه انتشارش توانسته رکورد 2.4 میلیون نسخه فروش را ثبت کند.

این عدد به معنای آن است که بازی گوست آو سوشیما (Ghost of Tsushima) توانسته در طور روز اول به سریع‌ترین فروش تاریخ بازی‌های ارائه شده برای کنسول پلی استیشن 4 برسد. پلی استیشن نیز از طریق اکانت رسمی توییتر خود این موضوع را تایید کرده است و مشخص شده که این بازی در کنار TLOU2 که به تازگی معرفی و عرضه شده بود، جزو محبوب‌ترین بازی‌های عرضه شده برای کنسول انحصاری سونی هستند.

TLOU2 تا پیش از این نزدیک به 4 میلیون نسخه را در اولین روزهای انتشار خود فروخته بود و حالا گوست آو سوشیما (Ghost of Tsushima) نیز با اختلافی کم در کنار این بازی قرار گرفته است.

بازی گوست آو سوشیما (Ghost of Tsushima) روایتگر یکی از وقایع تاریخی در مورد جنگ میان ژاپن و مغول‌ها است و داستانی حماسی در کنار گیم پلی فوق‌العاده‌ای دارد. همین موضوع باعث شده تا در مدت زمان کوتاه این بازی بتواند رکورد بسیار خوبی را برای خود به ثبت برساند و به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ارائه شده در کنسول پلی استیشن 4 تبدیل شود.

با توجه به این موضوع وب سایت Gamesradar اعلام کرده که در صورت ادامه دار بودن روند فروش، گوست آو سوشیما (Ghost of Tsushima) به یکی از عنوان‌های مهم عرضه شده در پلی استیشن به صورت انحصاری تبدیل شود و در آینده مجموعه بیشتری از بازی‌های مبتنی بر آن آماده ارائه به کاربران خواهند شد.

این بازی از همین حالا در پلی استیشن استور آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت اقدام به دانلود و نصب این بازی روی کنسول بازی خود کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420