لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا توسعه دهندگان تمایلی برای استفاده از Find My ندارند؟

چرا توسعه دهندگان تمایلی برای استفاده از Find My ندارند؟

ژوئن 2020 بود که اپل در جریان WWDC 2020 در کنار معرفی آی او اس 14 اعلام کرد که API مخصوص برای کارکرد اپلیکیشن Find My را به توسعه دهندگان ارائه می‌دهد. اما حالا مشخص شده که توسعه دهندگان تمایلی برای استفاده از این قابلیت و توسعه اپلیکیشن‌ها روی آن ندارند.

API مربوط به اپلیکیشن Find My به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا بتوانند امکان ردیابی ابزارهای جانبی نظیر ردیاب‌های Tile را از طریق اپلیکیشن Find My داشته باشند و دیگر نیازی به توسعه اپلیکیشن جداگانه نباشد. این ابزار به کاربران نیز اجازه می‌داد تا از طریق یک اپلیکیشن یکپارچه با نرم افزارهای داخلی سیستم عامل آی او اس 14 امکان مشاهده مکان ابزارهای مختلف خود را داشته باشند.

اما حالا مشخص شده است که توسعه دهندگان هنوز پس از گذشت دو ماه از زمان عرضه این امکان تمایلی به استفاده از آن برای بهینه سازی روند کارکرد نرم افزارهای خود را ندارند.

واشنگتن پست در مقاله‌ای جدید اسناد مربوط به خط مشی شرکت اپل برای ارائه این API به توسعه دهندگان را فاش کرده است. این خبرگزاری اعلام کرده که اسناد فاش شده شامل 50 صفحه بوده و توسط یکی از توسعه دهندگان که نام آن فاش نشده دریافت شده است.

بر اساس این اطلاعات، اپل محدودیت‌های زیادی را در ارائه این قابلیت به توسعه دهندگان اعمال کرده است. مهم‌ترین محدودیت دستورالعمل یاد شده این است که توسعه دهنده پس از ارائه قابلیت یاد شده از طریق اپلیکیشن Find My امکان ارائه اپلیکیشن جداگانه در اپ استور را ندارد.

نکته بعدی این است که توسعه دهندگان به هیچ وجه نمی‌توانند از کاربر درخواست ارائه اطلاعات مشخص را بدهند. بر این اساس توسعه دهنده تنها مجاز به درخواست برای دسترسی اپلیکیشن به مکان دستگاه‌های کاربر آن هم به صورت مداوم است.

این مسائل باعث شده تا بسیاری از توسعه دهندگان تصمیم به کنار گذاشتن API اپلیکیشن Find My بگیرند و اقدام به عرضه نرم افزارهای خود در اپ استور کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373