لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی آیپد مینی 6 منتشر شد

تصاویر مفهومی آیپد مینی 6 منتشر شد

یکی از شایعاتی که در مورد فعالیت شرکت در سال 2020 و 2021 منتشر شد، به معرفی آیپد مینی 6 مربوط بود و حالا تصویر مفهومی از این محصول منتشر شده است.

Parker Ortolani تصاویر مفهومی جدید آیپد مینی 6 را منتشر کرده است که نشان از ظاهر احتمالی این محصول دارد. در این تصاویر نشان داده شده که آیپد مینی 6 ظاهری شبیه به آیپد پرو نسل 3 و 4 پیدا خواهد کرد و تنها تغییر آن مربوط به اندازه نمایشگر آن خواهد بود.

طراح این تصاویر مفهومی پیش بینی کرده که آیپد مینی تا 20 درصد از نسل‌های پیشین خود کوچک‌تر باشد و اپل با همان نمایشگر 7.9 اینچی آیپد مینی را طراحی و توسعه دهد و صرفاً ابعاد این محصول را تغییر دهد. 

 تا پیش از این و مشخصاً از سال 2017 شرکت اپل تصمیم گرفت تا با کاهش حاشیه‌های اطراف، نمایشگر دستگاه‌های خود را بزرگ‌تر کند و بدون تغییر در ابعاد دستگاه، یک محصول کارآمدتر با قدرت نمایش تصاویر بزرگ‌تر را به کاربران ارائه کند. این ایده در طراحی آیفون X به بعد و اپل واچ سری 4 به بعد نیز مورد استفاده قرار گرفت. همچنین این ایده باعث شد تا اپل در طراحی آیفون و آیپد دکمه هوم و تاچ آیدی را حذف کند و به جای آن از فیس آیدی استفاده کند.

اما حالا طراح این تصاویر مفهومی بر این باور است که اپل به جای افزایش سایز نمایشگر تصمیم دارد تا آیپد مینی 6 را با همان سایز 7.9 اینچ طراحی و تولید کند و این بار ابعاد دستگاه را کاهش دهد.

این پیش بینی‌ها در حالی مطرح شده است که تا پیش از این مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل تایید کرده بود که اپل در طراحی آیپد مینی 6 از سایز نمایشگر 8.5 تا 9 اینچ استفاده خواهد کرد و عملاً پیش بینی این طراح تصاویر مفهومی را رد کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420