لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ جدید باعث می‌شود تا اینستاگرام به دوربین آی او اس 14 دسترسی داشته باشد

باگ جدید باعث می‌شود تا اینستاگرام به دوربین آی او اس 14 دسترسی داشته باشد

 برخی از کاربرانی که اقدام به دانلود و نصب نسخه‌های بتای آی او اس 14 کرده‌اند، اعلام کرده‌اند که بروز یک باگ در این سیستم عامل باعث دسترسی اینستاگرام به دوربین می‌شود.

بر اساس گزارش وب سایت The verge در گزارش کاربران آمده است که اپلیکیشن اینستاگرام بدون دریافت مجوز به دوربین دسترسی پیدا می‌کند و نشانگر سبز بالای نمایشگر این سیستم عامل نیز در زمان اسکرول کردن فیدها روشن باقی می‌ماند. البته اطلاعات نشان می‌دهد که دوربین در زمان فعال بودن اینستاگرام هیچ عکس یا ویدیویی را به ثبت نرسانده است.

یکی از سخنگویان اینستاگرام اعلام کرده که این مسئله یک باگ کاربردی است و در آینده نزدیک نیز برطرف خواهد شد. وی تأکید کرده که اینستاگرام تنها زمانی به دوربین دسترسی پیدا می‌کند که کاربر درخواست این موضوع را داده باشد که یکی از این موارد شامل سوایپ کردن رابط کاربری اپلیکیشن به سمت راست است. اینستاگرام تأکید کرده که این باگ در سیستم عامل آی او اس 14 ایجاد شده است و به زودی نیز برطرف خواهد شد.

این اولین باری نیست که اپلیکیشن‌های زیر مجموعه‌ی فیس بوک با باگ‌های مهم امنیتی مواجه می‌شوند. تا پیش از این اپلیکیشن فیس بوک نیز با باگ مشابهی همراه بود که در آیفون X به بعد باعث نمایش محتوای دوربین در پشت رابط کاربری می‌شد.

این مسائل باعث شده تا برخی از تحلیلگران بر این باور باشند که فیس بوک از طریق اپلیکیشن‌های مختلف توسعه داده شده خود به دنبال جاسوسی از کاربران است.

گفتنی است که باگ یاد شده اخیر یکی از مشکلاتی است که در اپلیکیشن اینستاگرام برای آی او اس 14 دیده شده است. یکی دیگر از این باگ‌ها به حریم خصوصی کاربران در زمان دسترسی نوتیفیکیشن‌ها مربوط می‌شود که به طور دائم در حال خواندن کلیپ بود و محتوای متنی نوتیفیکیشن‌ها است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420