لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیلم‌های بلاک باستر بیشتر در راه اپل تی وی پلاس

فیلم‌های بلاک باستر بیشتر در راه اپل تی وی پلاس

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک هزینه گسترده‌تری را بروی فیلم‌های بلاک باستر سرمایه گذاری کند.

اپل تا پیش از این فیلم Greyhound را آماده پخش در سرویس استریم اختصاصی خود کرده بود که با موفقیت بسیار زیادی مواجه شد و حالا تصمیم دارد تا تعداد بیشتری از این فیلم‌ها را به صورت انحصاری آماده پخش کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری Fast Company شرکت اپل در تلاش است تا در آینده نزدیک تعداد فیلم‌های بلاک باستر در سرویس اپل تی وی پلاس را به منظور رقابت با نتفلیکس افزایش دهد. این شرکت مشخصاً به دنبال فیلم‌هایی با سطح کیفیتی مشابه با سرویس نتفلیکس است و تلاش دارد تا با تصاحب آن‌ها تمایل اکثر کاربران را به استفاده از اپل تی وی پلاس جلب کند.

در حال حاضر ده‌ها فیلم توسط شرکت اپل خریداری شده است که قرار است طبق جدول زمان‌بندی و به صورت ماهانه آماده پخش در سرویس اپل تی وی پلاس شود.

خبرگزاری یاد شده همچنین اعلام کرده که دو تا چهار فیلم از این مجموعه آثار با کیفیت و بلاک باستر شبیه به Greyhound هستند که به زودی آماده پخش خواهند شد. یکی از این فیلم‌ها بانام Emancipation در حال آماده سازی برای پخش است که در آن ویل اسمیت نیز نقش آفرینی کرده است.

با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که شرکت اپل در حال مذاکره با شرکت‌های فیلم سازی هالیوودی است تا از آن طریق بتواند محتوای با کیفیت‌تری را آماده عرضه در اپل تی وی پلاس کند.

اپل تی وی پلاس سرویساختصاصی شرکت اپل برای استریم محتوای ویدیویی است. کاربران می‌توانند از طریق گیفت کارت اپل این سرویس را برای خود فعال کرده و از آن طریق به محتوای انحصاری آن دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420