لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید آیفون 11 از این پس در هند انجام می‌شود

تولید آیفون 11 از این پس در هند انجام می‌شود

شرکت اپل تا پیش از این سفارش تولید آیفون 11 را به کارخانه‌های چینی می‌داد و حالا تصمیم گرفته تا این محصول را در کشور هند آماده تولید و عرضه کند.

بر اساس گزارش The Economic Times اپل با تصمیم به تولید آیفون 11 در هند گامی جدی برای انتقال خط تولید محصولات خود در این کشور برداشته است. آیفون 11 بالاترین مدل از تلفن‌های هوشمند شرکت اپل است که از این پس فرایند اسمبل آن به کارخانه‌های هندی واگذار شده است.

تا پیش از این فرایند تولید این تلفن هوشمند در فاکس کان انجام می‌شد. کارخانه چینی فاکس کان تا پیش از این به عنوان تنها تولید کننده تلفن‌های هوشمند شرکت اپل شناخته می‌شد؛ اما از سال 2016 اپل تصمیم گرفت تا روند تولید انحصاری در این کارخانه را کنار بگذارد و با کارخانه چینی پگاترون و چند کارخانه هندی نیز همکاری‌های جدیدی را آغاز کرد.

در حال حاضر تنها فرایند تولید آیفون‌های پرچم‌دار در فاکس کان انجام می‌شود و اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و در فاز بعدی انتقال خط تولید آیفون 11 و دیگر تلفن‌های هوشمند خود، وظیفه اسمبل مدل‌های بیشتری از تلفن‌های هوشمند خود را به کشور هند واگذار کند.

اپل در حال حاضر بسیاری از مدل‌های تولید شده از آیفون‌ها در کارخانه‌های چینی را آماده عرضه در بازار هند نیز کرده است. با این حال مدیران اپل بر این باور هستند تا انتقال فرایند تولید این محصولات به کارخانه‌های هندی باعث می‌شود تا فرایند انتقال و فروش این محصولات به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند. The Economic Times در گزارش خود اعلام کرده که انتقال فرایند تولید تلفن‌های هوشمند به هند باعث کاهش 22 درصدی هزینه‌های اپل برای عرضه آن‌ها در بازار هند خواهد شد.

این خبرگزاری همچنین اعلام کرده که شرکت اپل در حال سرمایه گذاری 40 میلیارد دلاری برای تولید آیفون‌های جدید در هند است. در عین حال کارخانه فاکس کان در حال سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری برای تولید هرچه بیشتر آیفون‌های جدید است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373