لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تماشای آنلاین کنفرانس ایکس باکس 2020

تماشای آنلاین کنفرانس ایکس باکس 2020

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا امشب، دوم مرداد 1399 کنفرانس ایکس باکس 2020را برگزار کند و احتمالاً طی آن از یک نسخه جدید از کنسول ایکس باکس در کنار بازی‌های ویدئویی دیگر رونمایی کند.

بسیاری از شایعات سخن از معرفی کنسول ارزان قیمت نسل نهمی شرکت مایکروسافت در جریان این کنفرانس داده‌اند که در حال حاضر با عنوان «پروژه لاک هارت» شناخته می‌شود. در این میان، برخی از منابع خبری احتمال آن را داده‌اند که این کنفرانس به اقدام مایکروسافت مبنی بر توقف تولید ایکس باکس وان ارتباط داشته باشد.

در این میان، به نظر می‌رسد که در جریان کنفرانس امشب مایکروسافت باید شاهد معرفی یک کنسول جدید نسل نهم باشیم که قرار است باقیمت ارزان‌تر و قابلیت‌های مشابه با ایکس باکس سری ایکس ساخته شده است.

در ادامه این مطلب اطلاعات کافی برای مشاهده آنلاین کنفرانس ایکس باکس 2020 به صورت زنده را خواهیم گفت: 

زمان برگزاری کنفرانس ایکس باکس 2020

کنفرانس ایکس باکس 2020 قرار است در روز 23 جولای (دوم مرداد) ساعت 9:00 به وقت شرق آمریکا برگزار شود. بر این اساس این رویداد ساعت 8:30 شب به وقت تهران برگزار خواهد شد.

چگونه کنفرانس ایکس باکس 2020 را مشاهده کنیم؟

برای مشاهده این کنفرانس می‌توانید به کانال رسمی ایکس باکس و کانال رسمی شرکت مایکروسافت در یوتیوب یا کانال رسمی ایکس باکس در توییچ مراجعه کنید. این رویداد به صورت آنلاین و رایگان امکان مشاهده را دارد و می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به محصولات جدید شرکت مایکروسافت در حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق آن مشاهده کنید.

گفتنی است که رویداد یاد شده از طریق صفحات رسمی ایکس باکس در شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و توییتر نیز قابل مشاهده است و می‌توانید از آن طریق نیز به صورت زنده و رایگان این رویداد را مشاهده کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373