لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تمایلی برای خرید ARM ندارد

اپل تمایلی برای خرید ARM ندارد

 دو هفته پیش بود که خبرهایی در مورد احتمال خرید ARM توسط شرکت اپل مطرح شد، اما حالا مشخص شده که این شرکت تمایلی به انجام چنین کاری ندارد.

موسسه SoftBank همچنان به فروش سهام ARM تمایل دارد و ممکن است در آینده نزدیک دست کم بخشی از سهام آن را به فروش بگذارد. خبرگزاری بلومبرگ تا پیش از این ادعا کرده بود که شرکت اپل احتمالاً سهام ARM را خریداری می‌کند. از طرف دیگر در گزارش‌های جدید این خبرگزاری آمده است که شرکت انویدیا نیز به خرید این بنیاد تمایل نشان داده است.

با این حال مدیران SoftBank در تلاش هستند تا با شرکت اپل بر سر فروش این بنیاد مذاکره کنند. این مسئله نشان می‌دهد که شرکت اپل پتانسیل خرید این بنیاد را در اختیار خود دارد، با این حال این شرکت به دلیل شرایط موجود تمایلی به انجام چنین کاری ندارد. دریافت لایسنس توسعه ARM باعث می‌شود تا شرکت اپل بتواند با هزینه کمتری روی توسعه تراشه‌های سری A و کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون تمرکز کند. از طرف دیگر این شرکت می‌تواند با خرید سهام این موسسه راهکاری برای درآمدزایی از تمام محصولات تولید شده با تراشه‌های ARM پیدا کند.

با این حال بلومبرگ اعلام کرده که داشتن سهام ARM برای اپل سودآوری کمی دارد و همین موضوع باعث شده تا مدیران شرکت کوپرتیونی تمایلی به انجام چنین کاری نداشته باشند.

باوجود این مسئله، به نظر می‌رسد که شرکت انویدیا تنها گزینه مناسب برای دریافت سهام این بنیاد باشد و در صورت خریداری آن، این شرکت توانایی توسعه محصولات جدید مبتنی بر ARM را باقابلیت‌های بیشتر و توانایی‌های بهتر خواهد داشت.

تحلیلگران بر این باور هستند که خرید ARM توسط انویدیا تأثیری روی درآمد زایی و پروژه اپل برای ساخت کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های این معماری نخواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420