لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ عرضه آیفون 12 به خاطر کرونا به مهر ماه موکول می‌شود

تاریخ عرضه آیفون 12 به خاطر کرونا به مهر ماه موکول می‌شود

شرکت اپل تاریخ عرضه آیفون 12 را به خاطر شیوع کرونا به ماه اکتبر (بازه میانی مهر و آبان 1399) موکول خواهد کرد.

بر اساس گزارش وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara شرکت اپل به دلیل شیوع کرونا دست‌کم یک ماه تاریخ عرضه آیفون‌های جدید را به تعویق می‌اندازد. خبرنگاران این وب‌سایت اعلام کرده‌اند که اطلاعات یاد شده را از زنجیره‌های تأمین شرکت اپل دریافت کرده‌اند.

اپل مدت‌ها است که فرایند معرفی آیفون‌های جدید خود را هر ساله در ماه سپتامبر انجام می‌دهد و از طرف دیگر این شرکت، امسال نیز تصمیم دارد تا فرایند معرفی آیفون‌های خود را در همین بازه، یعنی هفته اول تا دوم سپتامبر انجام دهد. با این حال شیوع کرونا، تعطیلی کارخانه‌ها و شرکت‌های مختلف باعث شده تا اپل دست‌کم یک ماه عرضه آیفون‌های جدید خودش را به تعویق می‌اندازد. 

اپل معمولاً عرضه آیفون‌های جدید را یک تا دو هفته پس از معرفی آغاز می‌کند، با این حال در سال 2020 این فرایند تا حدودی دیرتر آغاز خواهد شد. گفتنی است که در طول چند سال گذشته، این موضوع دو با، آن هم در زمان عرضه آیفون x در سال 2017 و آیفون XR در سال 2018 رخ داده بوده است.

وب‌سایت ژاپنی یاد شده اعلام کرده که چندین منبع آگاه که در شرکت‌های عضو زنجیره تأمین شرکت اپل فعالیت می‌کنند تأخیر اپل در عرضه آیفون 12 را تائید کرده‌اند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سپتامبر 2020 از چهار مدل تلفن هوشمند جدید با سایزهای 4.7، 6.7 و دو مدل با سایز 6.1 اینچ رونمایی کند. تاریخ عرضه آیفون 12 بر اساس گفته منابع اطلاعاتی Mac Otacara نیز در اکتبر 2020 آغاز خواهد شد و کاربران سراسر جهان می‌توانند این محصول را خریداری کنند. این تلفن های هوشمند احتمالا مجهز به دوربین با لنزهای بهبود یافته در کنار نمایشگر OLED هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373