لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از کیوسک تست پلی استیشن 5 در انگلستان منتشر شد

تصویری از کیوسک تست پلی استیشن 5 در انگلستان منتشر شد

گزارش‌های منتشر شده در اینترنت اخیر خبر از راه اندازی و آماده سازی کیوسک تست پلی استیشن 5 در کشور انگلستان دارند.

نزدیک به یک ماه از زمان معرفی پلی استیشن 5 توسط شرکت سونی میگذرد و حالا میدانیم که کنسول نسل نهمی این شرکت ژاپنی قرار است در پایان سال 2020 میلادی آماده عرضه شود. در این میان وب سایت Playstation Lifstyle تصویری را از یک کیوسک تست کنسول پلی استیشن 5 منتشر کرده است که نشان می‌دهد که این شرکت در حال آماده سازی کمپین های تبلیغاتی و فروش این محصول است.

این تصویر توسط اکانت کاربری Iron Core در توییتر برای اولین بار منتشر شده است و نشان می‌دهد که یک کیوسک همراه با صندلی و موارد دیگر در یک مکان سربسته قرار گرفته است. انتشار این تصویر در مدت زمان کوتاهی بازتاب بسیار زیادی در میان وب سایت های فعال در حوزه بازی پیدا کرد و همه خبر از آماده سازی سونی برای معرفی پلی استیشن 5 داده اند.

پلی استیشن 5 نماینده سونی در رقابت کنسول های نسل نهمی است که در ماه ژوئن معرفی شد و قرار است در ماه‌های پایانی سال 2020 آماده عرضه به بازار شود.

اطلاعات منتشر شده از این کنسول در تصویر یاد شده باعث شده تا کاربران این احتمال را مطرح کنند که در آینده نزدیک شرکت سونی امکان تجربه اجرای بازی ها را در اختیار عموم قرار می‌دهد و از آن طریق کاربران می‌توانند به زودی بازی های ارائه شده برای آن را تجربه کنند.

بازی های انحصاری این کنسول از همین حالا در حال معرفی هستند و به زودی آماده عرضه به بازار در کنار این کنسول خواهند شد. به نظر میرسد که شرکت سونی برنامه‌ای ویژه برای عرضه این کنسول در بازار جهانی داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420