لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حال افقی به بازی ماریو کارت تور اضافه شد

حال افقی به بازی ماریو کارت تور اضافه شد

 یک سال پس از انتشار بازی Mario Kart Tour امکان اجرا به صورت افقی به کاربران ارائه شده است.

ماریو کارت تور در سپتامبر 2019 میلادی آماده عرضه به تمامی کاربران اندروید و iOS شد که در همان روزهای ابتدایی با استقبال خوبی مواجه شده بود. این بازی در روزهای ابتدایی خود به صورت عمودی آماده عرضه شده بود و این حالت نیز برای مدت نزدیک به یک سال به همین صورت باقی مانده بود.

توسعه دهندگان این بازی بالاخره پس از موج زیاد درخواست‌ها اقدام به ارائه اجرای این بازی به حالت افقی نیز کرده‌اند. ایده توسعه دهندگان این بازی در گذشته این بود که کاربران می‌توانند بازی را با یک دست، در حالت عمودی کنترل کنند و به همین دلیل نیز آن را فقط برای اجرا در این حالت آماده کرده بودند.

اما بسیاری از کاربران تمایل داشتند تا با استفاده از دو دست و در حالت افقی بازی را اجرا کنند. به همین دلیل حالت اجرای بازی به صورت افقی نیز به این بازی اضافه شده است و کاربران از همین حالا می‌توانند آن را در بازی‌های جدید خود اجرایی کنند.

ماریو کارت تور یکی از پردانلودترین بازی‌های ارائه شده برای پلتفرم موبایل است و به همین دلیل توسعه دهندگان آن در طول ماه‌های گذشته قابلیت‌های متعددی را به آن اضافه کرده‌اند. این بازی پردانلودترین بازی ارائه شده برای آیفون‌ها در سال 2019 بود و در مارس 2020 مجهز به قابلیت مالتی پلیر هم زمان شده بود.

Mario Kart Tour احتمالاً در آینده نزدیک آپدیت‌های نرم افزاری دیگر نیز دریافت می‌کند و از آن طریق امکانات جدیدتری را به کاربران خود ارائه خواهد داد. گفتنی است که این بازی با پرداخت هزینه از طریق گیفت کارت اپ استور و پلی استور امکان استفاده از سرویس Gold Pass و داشتن سرعتت 200cc بیشتر را به کاربران خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373