لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمام مدل‌های آیمک 2020 با پردازنده اینتل تولید شده‌اند

تمام مدل‌های آیمک 2020 با پردازنده اینتل تولید شده‌اند

 افشا کنندگان اطلاعات مربوط به محصولات اپل اخیراً ادعا کرده‌اند که شرکت اپل آماده عرضه آیمک 2020 به بازار جهانی است.

این اطلاعات همچنین تائید کرده‌اند که اپل آیمک 2020 را با پردازنده اینتل آماده تولید و عرضه به کاربران کرده است. بر اساس این گزارش، شرکت اپل که در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اقدام به معرفی کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های اپل سیلیکون کرده بود، هنوز برای عرضه آیمک‌ها با پردازنده‌های کم مصرف آماده نیست و همچنان آن‌ها را با پردازنده‌های اینتل تولید می‌کند.

این افشا کنندگان همچنین ادعا کرده‌اند که طراحی آیمک 2020 نسبت به سال‌های گذشته تغییرات زیادی خواهد داشت. اپل تصمیم دارد تا در نسل جدید کامپیوترهای رومیزی خود از نمایشگرهای بدون حاشیه استفاده کند. این طراحی تا پیش از این در آیپد پرو 2018 و 2020 و آیفون X به بعد نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

اکانت توییتری L0vetodream نیز اعلام کرده که این محصولات از همین حالا آماده عرضه به بازار جهانی هستند و اپل به زودی فروش آن‌ها را آغاز خواهد کرد. گفتنی است که این اکانت توییتری تا پیش از این نیز اطلاعات درستی در مورد محصولات اپل و فعالیت‌های این شرکت داده بود. اطلاعات گذشته او، به‌طور کامل هر آنچه قرار بود در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2020 معرفی شوند را فاش کرده بود. صحت این اطلاعات پس از برگزاری کنفرانس یاد شده تائید شد. بر این اساس می‌توان به این نتیجه رسید که این اطلاعات جدید نیز احتمالاً صحت درند.

شرکت اپل در آینده نزدیک از آیمک‌های جدید به همراه آیپدهای ارزان قیمت خود رونمایی خواهد کرد و فروش این محصولات را در بازار جهانی آغاز خواهد کرد. این شایعات تأکید دارند که اپل تا پایان سال جاری یک نسخه ارزان قیمت‌تر از اسپیکر هوشمند ایرپاد را نیز آماده عرضه به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420