لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران اندروید، خرید آیفون se 2020 را ترجیح داده‌اند

کاربران اندروید، خرید آیفون se 2020 را ترجیح داده‌اند

گزارش‌های مالی منتشر شده در سه ماهه دوم سال 2020 میلادی حاکی از آن است که بسیاری از کاربران اندروید تمایل به خرید آیفون se 2020 داشته‌اند.

بر اساس تخمین‌های انجام شده در مورد میزان فروش محصولات شرکت اپل، فروش آیفون در این بازه زمانی 23 درصد کمتر از بازی زمانی مشابه در سال 2019 میلادی بوده است که این مسئله بیشتر به همه گیری کرونا و کاهش جهانی خرید تلفن‌های هوشمند مربوط بوده است.

در این میان، موسسه کانترپوینت در گزارش اخیر خود اعلام کرده که مهم‌ترین محصول اپل در بازه سه ماهه دوم سال 2020 آیفون se جدید بوده است. این موسسه اعلام کرده که «نقطه‌ای روشن» را در روند فروش این تلفن هوشمند دیده و میزان فروش آن بیشتر از سطح انتظار بوده است.

این موسسه با مقایسه میزان فروش شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند اعلام کرده که در بازه زمانی یاد شده بسیاری از کاربران به خرید آیفون se 2020 و مهاجرت از گوشی‌های اندرویدی به آیفون‌ها تمایل پیدا کرده‌اند. آیفون se 2020 با قیمت پایه 399 دلار آماده عرضه شده است و به همین دلیل یکی از رقیب‌های ویژه برای گوشی‌های اندرویدی به حساب میاید.



بیش از 30 درصد خرید آیفون se 2020 به کاربرانی مربوط بوده که تا پیش از این نیز از آیفون نظیر آیفون 6 یا 6 اس استفاده می‌کردند و تصمیم به ارتقای تلفن‌های هوشمند خود گرفته‌اند. از طرف دیگر 26 درصد کاربران این تلفن هوشمند، افرادی هستند که تا پیش از این در اکوسیستم اندروید بوده‌اند و حالا به خاطر قیمت ارزان، تصمیم به مهاجرت به آیفون‌ها گرفته‌اند.

این مسئله باعث شده که شرکت اپل مجبور به افزایش سطح تولید این تلفن هوشمند بگیرد. با توجه به این موضوع می‌توان پیش بینی کرد که فروش ارزان‌ترین مدل آیفون معرفی شده در سال 2020 میلادی در بازه اوت تا اکتبر افزایش چشم گیری داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373