لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اشتراک سالانه ایکس باکس لایو گلد از وب سایت مایکروسافت حذف شد

اشتراک سالانه ایکس باکس لایو گلد از وب سایت مایکروسافت حذف شد

بررسی‌های اولیه از وب سایت مایکروسافت حاکی از آن است که اشتراک سالانه ایکس باکس لایو گلد از چرخه فروش این شرکت حذف شده است و کاربران جدید نمی‌توانند این اشتراک را خریداری کنند.

این مسئله پس از انتشار در وب سایت‌های خبری توسط شرکت مایکروسافت نیز تائید شده است و مشخص شده که مایکروسافت دیگر اشتراک 12 ماهه برای سرویس ایکس باکس لایو گلد را به کاربران نمی‌فروشد. بر این اساس کاربران به خرید اشتراک‌های ارزان‌تر با مدت زمان کمتر محدود خواهند بود.

تا پیش از این اشتراک سالانه ایکس باکس لایو گلد با قیمت 60 دلار آماده عرضه شده بود، اما حالا مشخص شده است که شرکت مایکروسافت اقدام به حذف آن کرده است و شارژ 12 ماهه این اکانت با احتساب خرید ماهانه نزدیک به 100 دلار هزینه خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که اقدام مایکروسافت برای حذف این اشتراک به مسائل رخ داده پس از انتشار خبرهای مربوط به توقف تولید ایکس باکس وان ارتباط داشته باشد. مایکروسافت چند روز پیش به صورت رسمی اعلام کرد که ایکس باکس وان ایکس و ایکس باکس وان اس را از چرخه تولید خارج کرده و دیگر این محصولات آماده عرضه و فروش نیستند.

بسیاری از کاربران و خبرگزاری‌های فعال در حوزه گیم از این تصمیم مایکروسافت انتقاد کردند و در نهایت آن را یک عمل تجاری ضعیف عنوان کردند. این مسئله در کنار افزایش قیمت اکانت سالانه ایکس باکس لایو می‌تواند نشان از آن باشد که شرکت مایکروسافت در تلاش است تا درآمد خود از حوزه بازی‌های ویدیویی را افزایش دهد و این مسئله مستلزم اعمال برخی تغییرات به ضرر کاربران خواهد بود.

برخی از منابع خبری دیگر نیز این مسئله را به تصمیم مایکروسافت برای آماده سازی و عرضه پروژه ایکس کلاود در ایکس باکس سری ایکس مربوط دانسته‌اند با این حال به نظر می‌رسد که فعلاً کاربران از این تغییرات رضایت کافی ندارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420