لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وظیفه تولید آیفون به کارخانه تولید کننده ایرپاد واگذار شد

وظیفه تولید آیفون به کارخانه تولید کننده ایرپاد واگذار شد

Luxshare به عنوان تولید کننده انبوه هندزفری های ایرپاد به تازگی طی قراردادی خط تولید آیفون‌ها در کارخانه ویسترون را خریداری کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت Nikkei Asian News این کارخانه از این پس تحت کنترل Luxshare به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به همین دلیل این شرکت وظیفه تولید انبوه آیفون‌ها را نیز برعهده گرفته است.

اوایل سال جاری میلادی مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس TF International Security اعلام کرده بود که احتمالا گسترش فعالیت‌های شرکت لوکس‌شیر در تولید آیفون‌ها وجود دارد. این شرکت یکی از قدیمی ترین همکاران شرکت اپل است که از سال 2013 در زمینه تولید محصولات مختلف با کوپرتینویی‌ها همکاری کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، لوکس‌شیر پس از موفقیت در تولید انبوه محصولات جانبی نظیر ایرپاد و اپل واچ قرار است به عنوان تولید کننده انبوه آیفون‌ها نیز فعالیت کند.

از طرف دیگر، کارخانه ویسترون از سال 2015 به عنوان تولید کننده انبوه آیفون‌ها فعالیت میکند که خط تولید این محصولات را در چین و هند گسترش داده است. اما حالا مشخص شده که بخش تولید آیفون‌های این شرکت در چین به یک شرکت دیگر واگذار شده است.

بر اساس گزارش‌های مختلف، تغییر و تحول‌های زیادی در زنجیره تامین محصولات اپل در حال رخ دادن است. بر اساس گزارش‌های دیگر کارخانه پگاترون در حال گسترش فعالیت‌های خود در کشور هند است که در کنار فعالیت‌های لوکس‌شیر می‌تواند تاثیر زیادی روی محصولات شرکت اپل داشته باشد.

این گزارش‌ها تاکیید دارند که شرکت اپل در آینده نزدیک فعالیت خود در چین کاهش می‌دهد و به جای آن فعالیت‌های جدیدی را در کشور هند و دیگر نقاط دنیا آغاز خواهد کرد. جنگ تجاری میان آمریکا و چین باعث شده تا تمایل اپل برای حضور در چین کاهش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420