لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوال سنس 5 و تغییرات آن نسخه به دسته پلی استیشن 4

دوال سنس 5 و تغییرات آن نسخه به دسته پلی استیشن 4

دوال سنس 5 خیلی وقت بود که از طریق شبکه‌های اجتماعی و منابع رسمی سونی معرفی شده بود، اما اخیراً سونی اطلاعات بیشتری از دسته پلی استیشن 5 رونمایی کرده است.

دوال سنس 5 از همین حالا توسط بسیاری از افراد در اینترنت مورد بررسی قرار گرفته است و اطلاعات بیشتری از آن در اختیار قرار گرفته است.

در مقایسه اولیه دوال سنس 5 با دوال شاک 4 می‌توان گفت که دسته پلی استیشن 5 تا حدودی از لحاظ فیزیکی بزرگ‌تر از نسل قبلی خود است. با این حال وزن آن نسبت به دسته پلی استیشن 4 سبک‌تر است. برخی از تحلیلگران این بر این باور هستند که طراحی این کنترلر جدید به گونه‌ای است که باعث می‌شود تا تجربه کاربران برای استفاده و نگه داشتن دسته در دست تا حدودی نسبت به گذشته فرق کند.

در حقیقت سونی در حال تغییر عادت گیمرهای خود است تا از آن طریق احساسی متفاوت‌تر را برای اجرای بازی‌های جدید به آن‌ها بدهد.

تا پیش از این برخی از کاربران دوال سنس 5 را شبیه به کنترل ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس می‌دانستند و فکر می‌کردند که شرکت سونی در طراحی این محصول به طور کامل از شرکت مایکروسافت تقلید کرده است. اما حالا مشخص شده است که شرکت سونی در طراحی این محصول سعی کرده تا روند متفاوتی را پیش بگیرد و نه تنها از تقلید دوری کرده، بلکه از نوآوری‌های ویژه‌ای برای قرار گرفتن کنترلر در دست کاربران استفاده کرده است.

دوال سنس قرار است همراه با پلی استیشن 5 آماده عرضه به تمامی کاربران شود. کنسول نسل نهمی سونی طبق گفته های مدیران این شرکت قرار است در روز های پایانی سال 2020 میلادی آماده عرضه به عموم کاربران شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420