لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایموجی‌های جدید برای ارسال بهتر احساسات به iOS 14 میاید

ایموجی‌های جدید برای ارسال بهتر احساسات به iOS 14 میاید

هر سال در روز جهانی ایموجی، لیست جدیدی از تصاویر مناسب برای ابراز احساسات در متن‌های ارسالی منتشر می‌شود و امسال نیز ایموجی 2020 قرار است آماده عرضه شود.

ایموجی پدیا امسال نیز همانند سال‌های گذشته لیستی از ایموجی 2020 که قرار است در آینده نزدیک آماده عرضه در سیستم عامل اندروید و iOS 14 شوند را منتشر کرده است. تصاویر این ایموجی‌ها از همین حالا در وب سایت‌های مختلفی نظیر 9to5Google در حال انتشار است و کاربران در حال بررسی قابلیت‌ها و ظاهر احتمالی تصاویر ایموجی در آینده نزدیک هستند. 

کنسرسیوم ایموجی امسال نیز تصاویر بیشتری را آماده عرضه در یونیکد کرده است و حالا شرکت‌هایی نظیر گوگل و اپل در حال طراحی تصاویر ویژه از آن‌ها برای سیستم عامل‌های جدید خود هستند. این ایموجی‌ها شامل دستی که چهار انگشت آن به شست چسبیده که به آن دست ایتالیایی یا Italian Hand نیز میگویند به همراه خوراکی‌ها و حیوانات بیشتر می‌شوند.

این مجموعه جدید عروسک روسی، نینجا، بومرنگ، سکه، قلب، ریه و سمور به تصاویر جدید اضافه شده است. یکی از جذاب‌ترین ایموجی‌های جدید امسال به تصویر لاک پشت مربوط می‌شود که از طراحی و ظاهر ویژه‌ای دارد. علاوه بر این، شرکت‌های اپل و گوگل تصمیم دارند تا تغییرات ویژه‌ای در این ایموجی‌ها اعمال کنند. 

کنسرسیوم ایموجی در ژانویه امسال 117 ایموجی جدید را آماده عرضه کرده بود که شامل 62 تصویر جدید به همراه 55 گونه یا جنسیت متفاوت از آن‌ها می‌شد.

اندروید 11 و iOS 14 قرار است از این تصاویر جدید برای تولید تصاویر بهتر و امکان برقراری ارتباط به شکل بهتر کاربران با یکدیگر استفاده خواهند کرد. این ایموجی از همین حالا به Gboard ارائه شده در اندروید 11 بتا اضافه شده‌اند و در آینده نیز به نسخه‌های عمومی گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها خواهند آمد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373