لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن ویندوزی اپل به زودی آماده عرضه می‌شود

اپلیکیشن ویندوزی اپل به زودی آماده عرضه می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک یک اپلیکیشن یکپارچه را برای سیستم عامل ویندوز آماده عرضه کند. اطلاعات اپلیکیشن ویندوزی اپل در یک وب سایت ایتالیایی فاش شده است.

بر اساس گزارش وب سایت Aggiornamenti Lumia شرکت اپل در صدد توسعه یک اپلیکیشن ویندوزی است که زودی از طریق مایکروسافت استور آن را آماده عرضه می‌کند. این اپلیکیشن ویندوزی قرار است جایگزین آیتونز در سیستم عامل ویندوز باشد و به کاربران امکاناتی برای مدیریت محتوای داخل آیفون و آیپد در کنار امکان دسترسی به سرویس اپل موزیک و اپل تی وی پلاس را ارائه دهد.

اپلیکیشن ویندوزی اپل قرار است دارای سرویس‌های شرکت اپل نظیر اپل موزیک، اپل تی وی پلاس و اپل پادکست باشد که از آن طریق به کاربران کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 امکان دسترسی به محتوای مختلف ارائه شده توسط شرکت اپل را ارائه می‌دهد.

شرکت اپل این اپلیکیشن را بر پایه پلتفرم ویندوز یونیورسال آماده عرضه کرده است که این مسئله به معنای آن است که اپلیکیشن یاد شده نه تنها در کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10، بلکه در کنسول ایکس باکس نیز امکان دسترسی را خواهد داشت. این مسئله همچنین به معنای آن است که شرکت مایکروسافت امکانات ویژه‌ای را به کاربران دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت مایکروسافت ارائه می‌دهد تا از آن طریق به شکلی آسان‌تر و سریع‌تر به محتوای ویژه در دستگاه‌های آیفون و آیپد دسترسی داشته باشند.

اپل از سال 2019 میلادی و مشخصاً در جریان کنفرانس WWDC آن سال نرم افزار آیتونز را از رده خارج کرد، با این حال کاربران سیستم عامل ویندوز هنوز برای انجام کارهای مختلف محدود به این نرم افزار هستند.

گفتنی است که این گزارش توسط وب سایت‌های سرشناسی نظیر 9to5mac و macrumors نیز تائید شده است و همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای بر تائید عرضه این نرم افزار در آینده نزدیک باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420