لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر عامل مایکروسافت از تعطیل شدن سرویس میکسر پشیمان نیست

مدیر عامل مایکروسافت از تعطیل شدن سرویس میکسر پشیمان نیست

فیل اسپنسر مدیر عامل بخش توسعه و پشتیبانی ایکس باکس به تازگی اعلام کرده که از تعطیل شدن میکسر پشیمان نیست و این موضوع را گام اشتباه نمی‌داند.

او در توضیحاتش اعلام کرده میکسر به جایگاه مد نظر مایکروسافت نرسیده و همین موضوع باعث شده تا پروژه تعطیل شدن آن نیز کلید بخورد.

بخشی از سخنان اسپنسر در مورد تعطیل شدن میکسر به شرح زیر است: 

زمانی که در تلاش هستید تا یک چیز را در مقیاس مورد نیاز رشد دهید و به هدف خود نمی‌رسید، ناامید شدن امری بدیهی خواهد بود. من از این موضوع پشیمان نیستم. ما تصمیم گرفتیم تا بر اساس بهترین اطلاعاتی در اختیار داریم، یک بهترین راهکار را اعمال کنیم. ما در یک صنعت خلاق هستیم و ما تحت تأثیر چیزهای پر درخواست و مشهور در این صنعت هستیم. 

فیل اسپنسر

اسپنسر تأکید کرده که به اینکه در شرکتی مثل مایکروسافت کار می‌کند که هیچ ترسی از امتحان کردن چیزهای جدید ندارد افتخار می‌کند. وی در توضیحات خود این مسئله را ذات اصیل توسعه بازی‌های ویدیویی می‌داند و آن را امیر غیرقابل انکار توصیف کرده است.

میکسر سرویس انحصاری مایکروسافت برای ارائه محتوای استریم ویدیویی بود که برای گیمرها توسعه داده شده بود. این سرویس از اوایل ماه گذشته اعلام کرده که دیگر به فعالیت خود ادامه نمی‌دهد و به عنوان زیر شاخه‌ای از Facebook Games به کار خود ادامه خواهد داد.

این موضوع باعث شد تا برخی از استریمرهای معروف این سرویس نظیر نینجا مجبور به ترک میکسر شده و کار خود را در سرویس‌های دیگر نظیر یوتیوب ادامه دهند.

مایکروسافت به این نتیجه رسیده که با توسعه میکسر نمی‌تواند با سرویس‌های مهمی نظیر یوتیوب لایو و توییچ رقابت کند و به همین دلیل میکسر را از عرصه رقابت این سرویس‌ها حذف کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420