لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مهم‌ترین تغییرات واچ او اس 7 چیست؟

مهم‌ترین تغییرات واچ او اس 7 چیست؟

شرکت اپل در جریان WWDC 2020 از واچ او اس 7 در کنار نسخه جدید سیستم عامل‌های دیگر خود رونمایی کرد که با تغییرات بسیار زیادی همراه بود.

اپل در توسعه واچ او اس 7 امکاناتی ویژه نظیر اپلیکیشن ردیاب خواب، اپلیکیشن ردیاب روند شستن دست، سیستم حفاظت از شنوایی، اشتراک گذاری واچ فیس ها و مسیریابی برای دوچرخه سواری را اضافه کرده است. در این میان، شرکت اپل برخی از قابلیت‌های ویژه را از واچ او اس 7 حذف کرده است که مهم‌ترین آن‌ها به تاچ سه بعدی یا همان 3D Touch مربوط می‌شود.

در ادامه این مطلب سه تغییر مهمی که شرکت اپل در توسعه و ساخت واچ او اس 7 داده را بررسی خواهیم کرد. 

حذف تاچ سه بعدی از اپل واچ 

یکی از تغییرات واچ او اس 7 به حذف تاچ سه بعدی یا همان 3D Touch مربوط می‌شود. کاربران پس از دانلود و نصب این نسخه جدید دیگر امکان استفاده از تاچ سه بعدی را دارند که این مسئله به احتمال زیاد نشان از آن دارد که اپل واچ سری 6 دیگر نمایشگر مبتنی بر این رابط کاربری نخواهد داشت.

اپل تا پیش از این در توسعه و عرضه نسخه‌های جدید آی او اس نیز به خاطر حذف رابط سخت افزاری تاچ سه بعدی از آیفون‌های جدید اقدام به حذف آن به صورت نرم افزاری کرده بود. 

واچ فیس های جدید

واچ او اس 7 یکی از شگفتی‌های خاص را برای کاربران اپل واچ به همراه داشته است. واچ فیس ها تا پیش از این تا حدودی کاربری محدود داشتند و کاربر به صورت دقیق حق انتخاب زیادی در این زمینه نداشت. اما خبر خوب این است که کاربران از واچ او اس 7 می‌توانند واچ فیس ها را شخصی سازی شده تر روی ساعت خود تنظیم کنند.

 

اپلیکیشن‌های کاربردی در واچ او اس 7


واچ او اس 7 با استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی نظیر ردیاب خواب، سیستم مسیریابی در زمان دوچرخه سواری امکانات بهتری را به کاربران ساعت‌های هوشمند اپل ارائه داده است. یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی شرکت اپل در این نسخه جدید از سیستم عامل اپل واچ‌ها به اپلیکیشن شستن دست مربوط است که به کاربران در شرایط شیوع کرونا، مدت زمان مناسب برای شستن دست را یادآوری می‌کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420