لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس تایم برای امارات آزاد شد

فیس تایم برای امارات آزاد شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش روند آماده سازی و عرضه آی او اس 13.6 را آغاز کرده است. یکی از تغییرات اعمال شده در این نسخه، آزاد شده فیس تایم برای امارات و کاربران دستگاه‌های مبتنی بر این نسخه است.

طی بررسی‌های انجام شده از آی او اس 13.6 مشخص شده است که این نسخه از همین حالا امکان استفاده از فیس تایم را به کاربرانی که در امارات متحده عربی زندگی می‌کنند می‌دهد و دستگاه‌های مبتنی بر این نسخه از این پس می‌توانند از فیس تایم همانند کشورهای دیگر استفاده کنند.

نکته مهم این است فیس تایم با وجود آزاد شدن در امارات به صورت رسمی در این کشور آماده ارائه خدمات نشده است. در حقیقت کاربران در امارات باید پیش از اقدام به استفاده از فیس تایم، دقت کنند که ریجن دستگاه‌های آن‌ها به کشوری دیگر، مثل آمریکا تغییر کرده باشد. با این حال این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از آزاد شدن فیس تایم برای امارات در آینده نزدیک باشد.

یکی از کاربران اماراتی طی توییتی اعلام کرده پس از نصب آی او اس 13.6 توانسته از فیس تایم خود از طریق شبکه اینترنت عادی در این کشور استفاده کند و تمام تماس‌های صوتی را از طریق آن دریافت کند.

فیس تایم تا روز گذشته روی تمامی آیفون‌ها و دستگاه‌های تولید شده توسط اپل که در کشور امارات به فروش می‌رسیدند مسدود بود که این مسئله به قوانین کشور امارات مربوط می‌شد. این قابلیت پس از نصب آی او اس 13.6 برای تمامی کاربران این کشور آماده عرضه شده است.

فیس تایم همچنین در کشور عربستان از طرف دولت مسدود شده بود و با وجود ارائه خدمات آن از طرف شرکت اپل، دولت عربستان اقدام به مسدود سازی آن کرده بود. با این حال گزارش‌های منتشر شده در سالیان گذشته حاکی از آن است که فیس تایم از آی او اس 11.3 به بعد در این کشور آزاد شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420