لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ممکن است سهام هولدینگ ARM را خریداری کند

اپل ممکن است سهام هولدینگ ARM را خریداری کند

 شرکت Softbank به عنوان صاحب امتیاز هولدینگ ARM و توسعه دهنده تراشه‌های پردازشی کم مصرف تصمیم گرفته تا سهام آن را به فروش بگذارد.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، این شرکت طی مشاوره با موسسه مالی گلدمن ساکس به این نتیجه رسیده که تا هولدینگ ARM را به طور کامل، یا دست کم بخشی از آن را به فروش بگذارد. وال استریت ژورنال البته اعلام کرده که از حجم مورد نظر برای فروش این سهام اطلاعی ندارد، با این حال تأکید کرده که صاحبان این شرکت به فروش سهام ARM رضایت داده‌اند.

شرکت اپل از سال 2006 لایسنس استفاده از ایده ساخت تراشه‌های ARM را خریداری کرده است و از آن در آیفون و بعدها در محصولاتی دیگر نظیر آیپد و اپل تی وی استفاده کرده است. این شرکت از ژوئن سال جاری میلادی اعلام کرده که به صورت گسترده اقدام به تولید کامپیوترهای مک با پردازنده‌های ARM با عنوان اپل سیلیکون خواهد کرد.

سهام داران گلدمن ساکس بر این باور هستند که تولید محصولات مبتنی بر اپل سیلیکون روی میزان فروش کلی شرکت اپل تأثیر منفی نخواهد داشت و به احتمال زیاد در سال‌های آتی میزان فروش کامپیوترهای مک را افزایش نیز خواهد داد. بر این اساس وال استریت ژورنال احتمال داده که شرکت اپل می‌تواند این شرکت را خریداری کند.

در صورت خرید سهام ARM توسط اپل به نظر می‌رسد که شرکت‌های دیگر استفاده از امتیاز ARM باید حق استفاده از لایسنس خود را به صورت جزئی به شرکت اپل بپردازند و این کمپانی از طریق فعالیت‌های شرکت‌های دیگر تولید کننده تلفن‌های هوشمند نیز درآمد قابل توجهی به دست خواهد آورد.

شرکت اپل از سال 2024 به طور کامل تمامی محصولات خود را با پردازنده‌های ARM تولید خواهد کرد و استفاده از پردازنده‌های اینتل را از چرخه کاری خود حذف می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420