لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن ذره بین iOS 14 آیفون را به یک ابزار کارآمدتر تبدیل می‌کند

اپلیکیشن ذره بین iOS 14 آیفون را به یک ابزار کارآمدتر تبدیل می‌کند

شرکت اپل همیشه در نسخه‌های جدید سیستم عامل iOS امکانات جدیدی را به بخش Accessibility اضافه می‌کند که از آن طریق کاربران می‌توانند دسترسی بهتری به ابزارهای کارآمدتر داشته باشند. iOS 14 به‌عنوان نسخه جدید این سیستم عامل نیز از این موضوع استثنا نیست.

در بررسی‌های اخیر انجام شده از نسخه‌های بتای iOS 14 مشخص شده که اپلیکیشن ذره بین که با عنوان magnifier در آیفون‌ها ارائه شده، به کاربران امکانات بسیار کاربردی‌تری را برای مشاهده و دیدن موارد مختلف می‌دمد. این اپلیکیشن به صورت مشخص برای افرادی ساخته شده که توانایی خاص در دیدن دارند و استفاده از آیفون می‌تواند برای آن‌ها انجام کارهای مختلف را آسان‌تر کند.

اپلیکیشن ذره بین iOS 14 می‌تواند در تمامی شرایط با استفاده از دوربین آیفون امکان مشاهده موارد مختلف را به کاربران بدهد. قابلیت این اپلیکیشن به لطف کیفیت و رزولوشن بالای دوربین و نمایشگرهای تعبیه شده در آیفون باعث می‌شود تا کاربران در هیچ شرایطی محدودیت در دید نداشته باشند.

یکی از موارد جالب در این اپلیکیشن امکان اضافه شدن فیلترهای گوناگون است که کاربرانی که توانایی تشخیص رنگ‌های خاص را ندارند اجازه می‌دهد تا موارد مورد نظر را باکیفیت بهتری مشاهده کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های این اپلیکیشن استفاده مستقیم از فلش دوربین آیفون است تا کاربران حتی در محیط‌های تاریک نیز محدودیتی در مشاهده موارد گوناگون نداشته باشند و بتوانند به صورت بهینه دید کامل داشته باشند.

این اپلیکیشن به صورت پیش‌فرض در سیستم عامل آی او اس 14 ارائه شده است و کاربران محدودیتی در استفاده از آن برای کاربری‌های مختلف نخواهند داشت. کاربران می‌توانند به صورت مستقیم و بدون نیاز به نصب ابزارهای جانبی و نرم افزاری دیگر به آن دسترسی داشته باشند و دید دقیق‌تری نسبت به قبل را با استفاده از آیفون‌های خود تجربه کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420