لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیل اسپنسر: فرقی ندارد که از کدام کنسول استفاده می‌کنید؛ مهم این است که بازی کنید

فیل اسپنسر: فرقی ندارد که از کدام کنسول استفاده می‌کنید؛ مهم این است که بازی کنید

 شرکت مایکروسافت برخلاف سونی، همچنان تصمیمی برای انحصاری سازی روند عرضه بازی‌ها برای ایکس باکس سری ایکس ندارد.

علاوه بر این، مایکروسافت از چند ماه پیش اعلام کرده بود که تصمیمی برای عرضه بازی‌های انحصاری در ایکس باکس سری ایکس ندارد. ادعای فیل اسپنسر حاکی از آن بود که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا تمامی بازی‌های جدید را در ایکس باکس وان قابل اجرا کند و صرفاً ایکس باکس سری ایکس به عنوان یک تجربه بهتر به کاربران ارائه خواهد شد.

روز گذشته نیز مشخص شد که شرکت مایکروسافت به توسعه دهندگان بازی‌ها هشدار داده که از روش انحصار سازی DLCها و دیگر محتوای ارائه شده در بازی‌ها کاربران را به خرید ایکس باکس سری ایکس تشویق نکنند و تمامی محتویات یک بازی را به صورت مشترک برای ایکس باکس وان و کنسول نسل نهمی این شرکت عرضه کنند.

اسپنسر ادامه داد: بازیکن‌ها در مرکز استراتژی ما هستند و دستگاه‌ها و بازی‌های ما در مرکزیت این موضوع قرار ندارند. ما می‌خواهیم تا شما را قادر به اجرای بازی‌هایی کنیم که به آن‌ها علاقه دارد و فرقی ندارد که در کدام دستگاه چنین کاری را انجام می‌دهید. اما باید در نظر داشت که اجرای آن‌ها روی ایکس باکس متصل به تلویزیون بهترین روش خواهد بود.

ایکس باکس سری ایکس قدرتمندترین کنسولی است که شرکت مایکروسافت تا به امروز ساخته است و حالا مشخص شده است که مایکروسافت استراتژی جدیدی را برای عرضه بازی‌های ویدیویی در نظر گرفته است.

فیل اسپنسر در مصاحبه با GI.biz اعلام کرده که سیاست مایکروسافت در تولید ایکس باکس این است که بازی‌های مختلف را بدون در نظر گرفتن اینکه افراد چه دستگاه‌های دارند ارائه دهیم. وی تأکید کرد که مجبور کردن افراد به خرید یک سخت افزار جدید با روح بازی‌های ویدیویی سازگاری ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420