لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک پس از ایلان ماسک دومین مدیر پردرآمد در سال 2019 است

تیم کوک پس از ایلان ماسک دومین مدیر پردرآمد در سال 2019 است

 گزارش‌های مالی منتشر شده حاکی از آن است که تیم کوک مدیر عامل اجرایی اپل، دومین مدیر پردرآمد یک شرکت تجاری در سال 2019 و در کشور آمریکا است.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، تیم کوک در سال 2019 بیش از 133 میلیون دلار درآمد داشته و پس از ایلان ماسک به مقام دوم پردرآمدترین مدیران شرکت‌های تجاری تبدیل شده است. درآمد تیم کوک مشخصاً برابر با 133.727.869 دلار در سال 2019 بوده است.

جالب اینجا است که پردرآمدترین مدیر این لیست ایلان ماسک است که با اختلاف بسیار زیاد درآمد 595.266.817 دلاری در سال 2019 داشته است.

بلومبرگ در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده که تقریباً تمامی درآمد تیم کوک در سال 2019 ناشی از سهام شرکت اپل بوده است. در این گزارش آمده است که تیم کوک همچنان و همانند سال‌های گذشته 3 میلیون دلار به عنوان حقوق سالیانه دریافت کرده و 7.7 میلیون دلار به عنوان پاداش دریافت کرده است. الباقی مبلغ فوق حاصل افزایش ارزش سهامی است که او از شرکت اپل در اختیار خود دارد.

درآمد ثابت تیم کوک که شامل حقوق و پاداش او می‌شود سال گذشته نیز به همین میزان بوده است. با این حال افزایش ارزش سهام شرکت اپل نسبت به سال گذشته باعث شده تا او در سال جاری درآمد بسیار بیشتری را در سال 2019 تجربه کند. اپل در حال حاضر در آستانه یک تریلیون دلاری شدن است و همین موضوع باعث شده تا درآمد تیم کوک نیز از سهام این شرکت افزایش چشم گیری داشته باشد.

از طرف دیگر ایلان ماسک با درآمد حدوداً 600 میلیون دلاری خود به اولین مدیر پردرآمد در سراسر آمریکا تبدیل شده است و پس از تیم کوک نیز مدیر عامل اجرایی شرکت «چارتر کمیونیکیشنز» به عنوان سومین مدیر عامل پردرآمد در آمریکا شناخته شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373