لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

میزان مصرف باتری گوگل کروم در مک بهینه‌سازی می‌شود

میزان مصرف باتری گوگل کروم در مک بهینه‌سازی می‌شود

شرکت گوگل به‌تازگی تصمیم گرفته تا در آینده نزدیک میزان مصرف باتری گوگل کروم را در مک او اس بهینه‌سازی کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری وال استریت ژورنال شرکت اپل گوگل در حال بررسی مشکلات مصرف باتری این مرورگر در سیستم عامل مک است و به زودی تغییرات مورد نظر خود را برای بهینه‌سازی نحوه عملکرد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی از مشکلات مرورگر کروم مصرف بیش اندازه تب‌های بازی شده از منابع سخت افزاری است که باعث می‌شود تا کاربران در زمان وب گردی با مشکلات زیادی در زمینه استفاده آسان و راحت از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل مک مواجه شوند.

مکس کریستوف مدیر بخش مهندسی و توسعه مرورگر گوگل کروم به وال استریت ژورنال اعلام کرده که این شرکت در حال سرمایه‌گذاری روی روند بهبود سرعت و افزایش بازدهی است و به زودی مشکل مصرف بیش از اندازه رم را که باعث شده تا عمر باتری دستگاه‌ها کاهش پیدا کند را برطرف خواهد کرد.

بسیاری از کاربران از میزان مصرف باتری گوگل کروم در مک ابراز نارضایتی کرده بودند و همین مسئله باعث شده بود تا بسیاری از آن‌ها استفاده از نرم‌افزارهای جایگزین نظیر سافاری را به کروم ترجیح دهند.

در ماه می سال جاری میلادی شرکت گوگل از برنامه خود برای بهبود روند مصرف باتری کروم رونمایی کرده بود. این شرکت اعلام کرده بود که در حال بلاک کردن تبلیغات سنگین به صورت هوشمند و خودکار در وب‌سایت‌های مختلف است. گوگل در تلاش است تا بازدهی بخش‌های بحرانی این مرورگر را بهینه‌سازی کند تا مرورگر عملکرد سریع‌تری داشته باشد.

گوگل در حال حاضر اقدام به انجام آزمایش‌های لازم برای بهبود کاربری مرورگر کروم کرده است و به زودی مشکلات آن را برطرف می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420