لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنسول بازی اپل با پردازنده ARM تولید می‌شود

کنسول بازی اپل با پردازنده ARM تولید می‌شود

 شایعات منتشر شده حاکی از آن است که کنسول بازی اپل قرار است با پردازنده ARM توسعه یافته در پروژه اپل سیلیکون آماده تولید و عرضه شود.

اکانت توییتری MauriQHD به تازگی ادعا کرده که شرکت اپل در حال کار روی توسعه یک کنسول بازی همراه با پردازنده ARM است و تصمیم دارد تا آن را به زودی آماده معرفی و عرضه کند. این ادعا باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران در حوزه محصولات دیجیتالی اپل تائید کنند که این کمپانی در صدد توسعه و ساخت یک کنسول بازی است.

اپل در جریان WWDC 2020 از پردازنده‌های ARM خود با عنوان اپل سیلیکون رونمایی کرد و قرار شد تا این تراشه‌ها را در نسل جدید کامپیوترهای مک آماده تولید کند. اما حالا مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا این تراشه‌ها را برای ساخت یک کنسول بازی نیز مورد استفاده قرار دهد.

تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که کنسول بازی اپل قرار است به عنوان نسل جدید اپل تی وی آماده رونمایی و عرضه شود. این کنسول بازی قرار است علاوه بر ارائه امکان اجرای بازی‌های مختلف گرافیکی به کاربران در دسترسی به محتوای ویدیویی و کنترل ابزارهای هوشمند سازی خانه مبتنی بر HomeKit نیز کمک کند.

شرکت اپل به احتمال زیاد اپل تی وی نسل ششم را با پردازنده A16X آماده عرضه می‌کند که علاوه بر امکان اجرای محتوای ویدیویی، برخی از بازی‌های سنگین گرافیکی را نیز از طریق آن به کاربران اکوسیستم خود ارائه خواهد داد. اپل در حال حاضر سرویس اپل آرکید را برای ارائه دیجیتالی بازی‌های مختلف در اختیار دارد که بسیاری از بازی‌های آن در اپل تی وی نسل چهار و اپل تی وی 4K امکان اجرا را دارند. کنسول بازی اپل احتمالاً مجهز به یک کنترل ویژه بازی خواهد شد که امکان اجرای بهتر بازی‌ها را به کاربران می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373