لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ابزار توسعه Metal را برای کامپیوترهای ویندوزی عرضه کرد

اپل ابزار توسعه Metal را برای کامپیوترهای ویندوزی عرضه کرد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به عرضه ابزار توسعه Metal برای کامپیوترهای ویندوزی کرده تا از آن طریق توسعه دهندگان بازی‌ها بدون نیاز به داشتن کامپیوترهای مک بتوانند بازی‌های خود را برای این دستگاه‌ها توسعه دهند.

این ابزار جدید در سکوت کامل خبری منتشر شده است و اپل هیچ حرفی از آن در کنفرانس WWDC 2020 از آن به میان نیاورده بود. شرکت اپل ابزار توسعه متال یا Metal Developer Tool را برای ویندوز 10 آماده ارائه کرده است که از آن طریق توسعه دهندگان می‌توانند به لایبری های متال برای توسعه و ساخت بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

این مسئله به معنای آن است که شرکت اپل فرایند توسعه و ساخت بازی‌ها برای کامپیوترهای مک را آسان‌تر کرده است و توسعه دهندگان برای عرضه بازی‌های خود در این کامپیوترها دیگر نیازی به داشتن آن ندارند. توسعه دهندگان می‌توانند از طریق کامپیوتر ویندوزی خود در کنار ساخت و آماده سازی بازی‌ها با سازگاری کامل دایرکت ایکس امکان سازگار کردن آن‌ها را با متال را نیز داشته باشند.

این مسئله نشان می‌دهد که شرکت اپل احتمالاً سیاست‌های انحصارطلبانه‌اش را در زمینه ارائه خدمات به توسعه دهندگان بازی کنار گذاشته است و به همین دلیل تصمیم دارد تا آن‌ها را به ساخت بازی‌های ویدئویی بیشتر روی کامپیوترهای مک تشویق کند. عرضه بازی‌های گوناگون در کامپیوترهای مک یکی از چالش‌های بزرگ شرکت اپل در چند سال اخیر بوده است. بسیاری از بازی‌ها به صورت انحصاری برای کامپیوترهای ویندوزی عرضه می‌شوند و کامپیوترهای مک حتی با وجود قدرت سخت افزاری بسیار زیاد از اجرای این بازی‌ها بی‌بهره هستند.

محدود بازی‌ها در کامپیوترها مک مشخصاً به سادگی توسعه برای دایرکت ایکس مربوط بوده است که حالا شرکت اپل در تلاش است تا با تسهیل روند استفاده از متال، این امکان را برای کامپیوترهای مک نیز فراهم آورد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420