لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لنز اپل گلس از نوع نیمه شفاف خواهد بود

لنز اپل گلس از نوع نیمه شفاف خواهد بود

 گزارش‌های منتشر شده از شرکت اپل و فاکس کان حاکی از آن است که فرایند ساخت قطعات اپل گلس آغاز شده است. لنز اپل گلس قرار است از نوع نیمه شفاف باشد.

بر اساس گزارش وب سایت The Information شرکت اپل فرایند ساخت نمونه‌های اولیه اپل گلس به همراه لنزهای نیمه شفاف را آغاز کرده است. در این نمونه‌های اولیه مدیران و تیم طراحی اپل در زمینه طراحی این محصول به توافق رسیده‌اند و به زودی تصمیم دارند تا این محصول را آماده تولید انبوه کنند.

البته وب سایت The Information ادعا کرده که شرکت اپل از همین حالا فرایند تولید آزمایشی اپل گلس را آغاز کرده است و به زودی آن را برای بررسی‌های بیشتر و توسعه‌های نرم افزاری به تیم‌های فنی خود می‌دهد.

این گزارش همچنین آماده است که شرکت اپل در چند فاز مختلف و از طریق چند تیم فنی گوناگون در چین و کالیفرنیا در حال بررسی و ساخت اپل گلس است. اپل گلس از همین حالا در ده‌ها نسخه تولید شده است و در اختیار تیم‌های فنی برای بررسی، توسعه و بهینه سازی برای عرضه به کاربر نهایی قرار گرفته است. The Information به نقل از یک منبع آگاه که نامش فاش نشده اعلام کرده که شرکت اپل تمام تیم‌های فنی را از نظر اطلاعاتی در قرنطینه کامل نگه داشته و با تدابیر شدید امنیتی در حال مقابله با نشت اطلاعاتی از این محصول به خبرگزاری‌ها است.

این گزارش همچنین تأکید کرده که شرکت اپل نهایتاً از سال 2022 فرایند تولید اپل گلس را آغاز می‌کند. این اطلاعات در حالی منتشر شده است که مینگ چی کو تا پیش از این ادعا کرده بود که عینک هوشمند اپل نهایتاً در سال 2020 آماده تولید شده و در سال 2021 به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420