لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار اپل به کاربران مک در مورد استفاده از کاور دوربین

هشدار اپل به کاربران مک در مورد استفاده از کاور دوربین

 اپل به تازگی در مورد استفاده از کاور دوربین مک به کاربران هشدار داده است و از آن‌ها خواسته تا در زمان بستن مک بوک این کاورها را بردارند.

در سند بخش Support که به تازگی منتشر شده، شرکت اپل به کاربران در مورد استفاده هم‌زمان کاور دوربین و بستن مک بوک‌ها هشدار داده است. اپل به طور مستقیم اعلام کرده که این کار باعث آسیب به نمایشگر می‌شود.

اپل همچنین اعلام کرده که لایه میان نمایشگر و کیبورد در زمان بسته شدن دستگاه بسیار دقیق و بدون فاصله طراحی شده است که این مسئله ممکن است برای برخی از کاربران مشکلاتی را ایجاد کند. همچنین قرار دادن پوشش روی دوربین ممکن است باعث اختلال در روند کارکرد سیستم تنظیم خودکار روشنایی نمایشگر و قابلیت True Tone می‌شود.

بیانیه شرکت اپل در سند پشتیبانی مک برای این مسئله به شرح زیر است:

اگر نوت بوک‌های مک را همراه با کاور روی دوربین ببندید، ممکن است به نمایشگر صدمه بزنید. چرا که لایه میان نمایشگر و کیبورد بسیار دقیق طراحی شده است. پوشش دادن دوربین داخلی همچنین ممکن است در کارکرد سنسور نور محیط اختلال ایجاد کند و از انجام کار درست قابلیت‌هایی نظیر تنظیم خودکار نور پس‌زمینه و True Tone جلوگیری کند. به عنوان یک راهکار جایگزین برای پوشش دوربین، از چراغ نشانگر دوربین برای متوجه شدن زمان فعال بودن آن استفاده کنید و به System Preference رفته و تصمیم بگیرید که کدام‌یک از اپلیکیشن‌ها به دوربین دسترسی داشته باشند. 

مشکل شکستن نمایشگر به خاطر استفاده از کاور دوربین در هفته‌های گذشته افزایش چشم‌گیری در میان کاربران داشته است. این مسئله یک راهکار ابتدایی برای حفظ حریم خصوصی است. با این حال شرکت اپل در توسعه و عرضه سیستم‌عامل مک او اس به‌اندازه کافی از ابزارهای امنیتی مناسب استفاده کرده که نیازی به پوشاندن دوربین نباشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420