لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ فیس بوک باعث کرش کردن اپلیکیشن‌ها می‌شود [حل شد]

باگ فیس بوک باعث کرش کردن اپلیکیشن‌ها می‌شود [حل شد]

 گزارش‌های روز گذشته حاکی از آن بود که تعداد زیادی از کاربران به خاطر باگ اپلیکیشن فیس بوک با مشکلاتی در زمینه اجرای اپلیکیشن‌های دیگر مواجه شده‌اند.

کاربران اعلام کرده بودند که پس از ایجاد این مشکل، امکان اجرای درست و عادی اپلیکیشن‌های مهمی نظیر اسپاتیفای، پینترست و تیندر را ندارند و آن‌ها به طور مداوم کرش می‌کنند. این مشکل مشخصاً برای کاربران دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل iOS پیش‌آمده بود و مشکل به بخش ورود با حساب کاربری فیس بوک مربوط بود. جالب اینجا است که این مشکل تا به حال توسط کاربران سیستم‌عامل اندروید گزارش نشده است.

پس از انجام بررسی‌های مختلف در مدت کوتاهی مشخص شد که این مشکل به باگ‌های نرم‌افزاری فیس بوک و کیت توسعه دهندگان یا همان SDK این شبکه اجتماعی مربوط بوده است. کاربرانی که از سیستم ورود به حساب کاربری فیس بوک در اپلیکیشن‌های مختلف استفاده نمی‌کردند، با این مشکل مواجه نشده بودند.

فیس بوک در مدت زمانی کوتاه این مشکل را با توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های گوناگون در میان گذاشت و در مدت زمانی کوتاه این مشکل برطرف شد. باگ فیس بوک مشخصاً باعث می‌شد تا کاربرانی که از سیستم ورود به حساب کاربری فیس بوک در اپلیکیشن‌های دیگر استفاده می‌کنند با مشکلات بسیار زیادی مواجه شوند و گزارش‌های متعددی را در این زمینه منتشر کنند.

هر چند مشکل یاد شده در حال حاضر حل شده است و کاربران می‌توانند به صورت عادی از اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کنند. برخی از توسعه دهندگان راهکارهایی نظیر استفاده از نرم‌افزارهای فایروال و امنیتی را برای مقابله با این موضوع توصیه کرده‌اند. اپلیکیشن‌هایی نظیر Lockdown Apps باعث می‌شود تا کاربران بتوانند تک تک اپلیکیشن‌ها را از دسترسی به اینترنت بلاک کنند. این توسعه دهندگان توصیه کرده‌اند که با استفاده اپلیکیشن Lockdown Apps کاربران اقدام به مسدودسازی دسترسی اپلیکیشن رسی فیس بوک کنند تا مشکلات یاد شده دیگر تکرر نشود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420