لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ناتی داگ ارسال پیام‌های تهدیدآمیز به تیم توسعه TLOU2 را محکوم کرد

ناتی داگ ارسال پیام‌های تهدیدآمیز به تیم توسعه TLOU2 را محکوم کرد

 بازی TLOU2 به تازگی آماده عرضه شده و حالا تعدادی از اعضای تیم توسعه آن با پیام‌های تهدیدآمیز و تنفرانگیز کاربران مواجه شده‌اند که این مسئله واکنش شرکت ناتی داگ را به همراه داشته است.

پیام‌های تهدیدآمیز مشخصاً به دو نفر از تیم توسعه‌دهنده این بازی شامل دستیار کارگردان TLOU2 نیل دراکمن و صداپیشه شخصیت اول بازی لارا بیلی ارسال شده است. دراکمن اعلام کرده که پیام‌های تهدیدآمیز و نژادپرستانه‌ای را در توییتر دریافت کرده است که بیشتر آن‌ها مربوط به دیدگاه مذهبی و نژاد او مربوط بوده است. او در نهایت طی یک توییت از وجود این پیام‌های تنفرآمیز خبر داده است. لارا بیلی نیز اعلام کرده که در پیام‌های دریافتی خود تهدید به آزار و اذیت و حتی تهدید به مرگ شده است.

شرکت ناتی داگ به صورت رسمی با انتشار بیانیه‌ای این مسئله را محکوم کرده و اعلام کرده که این کار از طرف برخی از کاربران غیراخلاقی بوده است و علنا از اعضای تیم توسعه بازی TLOU2 حمایت کرده است.

در نهایت این شرکت اعلام کرده که ارسال این پیام‌ها را محکوم می‌کند و از ارسال‌کننده آن‌ها درخواست کرده تا روشی اخلاقی‌تر را برای ابراز اعتراض‌های خود به کار بگیرد. این شرکت تائید کرده که از عدم رضایت برخی از کاربران اطلاع دارد.

بازی TLOU2 یکی از عنوان‌های موفقیت‌آمیز برای شرکت ناتی داگ و سونی بوده است که به گفته سخنگوی سونی در مدت‌زمان کوتاه 3 روزه بیش از 4 میلیون نسخه فروش داشته است. این بازی از طرف سونی به‌عنوان عنوانی با بیشترین رشد فروش معرفی‌شده که طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373